Meg og gutten min :) Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 ....om dei som har mistet i SA eller MA har hatt symptomer som kvalme/oppkast, stikkninger, mensmurringer og disse vanlige graviditetssymptomene? Eg er så bekymeret for tiden, har lyst å bestille en UL time bare for å se at alt er bra. Er 9+2....men klare liksom ikke roe meg på at alt er som det skal, selv om eg har dissa symptomene. Vi har fortalt det til de fleste allerede,angrer litt på det, typisk at det går gale da:/
En blå å en rød:) Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Nå er ikke jeg noen lege, eller har noen utdanning innen svangerskap. MEN har lest en hel del, og i de aller fleste svangerskap der graviditet er påvist SÅ GÅR DET BRA! Du er 9+2 ( ei uke bak meg faktisk) å da er det bare 3 uker igjen til du er i 2 trimester, å det lover kjempebra!! 90 % av alle aborter skjer mellom uke 3 og 5. Så du skal bare slappe helt rolig av! Selv har vi ikke fortalt det til andre en de aller nærmeste, da jeg ikke har møtt hverken venner eller kollegaer denne jula siden vi alle har ligget med influensa... =P Men kommer nok til å spre nyheten ganske snart... Hvis man skal vente med å fortelle, må man jo nesten vente til UL, for da er man jo 100% sikker på hva som skjer i magen:) Bare ta det helt med ro, og kos deg med den lille mageboeren!!! Å lykke til videre i svangerskapet:)
Meg og gutten min :) Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2009 Det var litt beroligande at 90% skjer mellom uke 3 og 5. Har prøvd å finne litt info om det på nette, men har ikke funnet noe. Ja, eg får vel bare prøve å roe meg, men tror ikke eg klarer det før eg har sett at det er liv inni magen. Takk for svar:)
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 jeg mista da jeg var 6+2, hadde masser av symptomer. det meste bortsett fra kvalme.. værste var humøret som gikk veldig opp og ned og utrolig ømme pupper! legen sykemeldt meg pga bekkenløsning dagen jeg begynte blø...så bekkensmertene var nok saèn... en dag med blødning og alle symptomer var heeeelt borte... har du ikke begynt blø er det nok bare slappe av og pleie deg selv:) Du har alle odds på din side vet du:) lykke til
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Jeg hadde en SA mellom de to første i uke 5.Jeg hadde så helt for j..... vondt og blødde mye.Det var ikke menssmerter i det hele tatt men kraftige magesmerter over hele magen og ned i høyre lår.Kan ikke huske at jeg var kvalm... Jeg har også fortalt noen men jeg tenker sånn at går det galt så hadde de fått greie på det uansett og da trenger man den støtten de kan gi!
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 trodde hi mente symptomer på graviditet jeg... ikke sa... Da tok jeg feil kanskje.. jaja:)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 2. januar 2009 #7 Skrevet 2. januar 2009 jeg tror at dersom du har symptomer og ingen blødninger så er nok alt i orden..(må selvsagt ikke ha masse symptomer heller) da jeg mistet hadde jeg først litt blødninger i uke 5, men hadde økende symptomer og hcg steg...men jeg hadde en dårlig følelse, for jeg hadde ekstremt mye stikkinger og murringer hele tiden( hadde det med nr 1 også, men ikke i nærheten av så ubehagelig)...fikk så brun utflod et par uker, men fikk ikke UL pga ferie, og begynte deretter å blø masse med klumper;-( denne graviditeten er jeg litt usikker, og vet at jeg kan få ul hvis jeg ringer gyn...men jeg har symptomer og ingen blødninger, så jeg satser på at alt er i orden;-) men dersom du er veldig urolig, er det kanskje best å bestille ul, for det er ikke noe særlig å gå å være usikker;-)
Meg og gutten min :) Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 2. januar 2009 Ja det er veldig vanskelig å gå sånn, tenker på det hele tiden, men eg har jo oddsen på min side ja. Tror det har litt med at min mor mistet da hun var 12+ noen dager, og da hadde babyen vert død siden uke 8. Det var symptomer på graviditet eg mente ja:) Men er takknemmelig for alle som har skriv til eg her. Eg får prøve noen dager til å se, skal til legen min på onsdag igjen, så kanskje eg blir litt roligere når eg får snakket med hun:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå