tg85 Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Jeg og min kjære venter barn til sommeren, og jeg er i uke 18. Vi har det helt fantastisk på alle måter og jeg kunne aldri i verden tenke meg bedre mann som far til mine barn. Den eneste store utfordringen vi har (jeg tror ikke han ser på det som et problem, men jeg gjør) er at vi veldig skjelden har sex.. Jeg har lyst stort sett hele døgnet og kunne veldig gjerne tenke meg at vi hadde sex 5 av 7 dager i uken.... Dette har ikke noe med min graviditet å gjøre, et er stort sett bare slik at jeg generellt har ganske stor apetitt på sex.. Mulig at jeg har enda litt større behov nå som gravid, jeg blir ihvertfall en smule mye mer fornærmet av avslag i disse tider. Gråten er ikke langt unna når jeg forstår jeg blir avslått.. Noen råder meg til å ikke ta det opp, og bare rett og slett vente med å legge opp til sex til han gjør det selv, men det fungerer ikke dag jeg har ventet og ventet og ventet men ingenting skjer. Han koser og koser og er veldig kjærlig og veldig lykkelig men ser bare ut til at hans sexbehov er lik null i forhold til meg.. Vet noen hva jeg kan gjøre med dette uten å ta opp en veldig seriøs samtale for det hadde vært greit å slippe å legge mer press på ham nå.. ?
MrsMilla Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Hei, TG85 Hva med å ta saken i egne hender (leke litt for seg selv) for å dekke det verste? Etter hvert blir han kanskje nysgjerrig på hva som skjer på soverommet... Her er det jo ingen grunn til å være lydløs...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå