Alvilde<3 Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Skal til Gran Canaria i mars og har ikke så lyst å bare ligge på stranden. Hva bør oppleves? Parker? Utflukter? Osv..
babymaker skal ha en jente til Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Mc Donals og badebasseng hehe nei da ) på siden til reise operatøren din står det sikkert en del om atraksjoner osv rundt der dere skal. Jeg vet ikke om noe spes.
Mamman til Mia Camilia Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Ta turen til stranden som heter Amadores. Verdens fineste strand (Det mener jeg) Vært der før!
Mamman til Mia Camilia Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 Så har du fisketurer.. Du er nesten garantert til å få fisk.. å det er ikke noe små fisk.!! Turer med glassbåt. Tur med delefin båt..
Alvilde<3 Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2009 Vi skal faktisk bo i Amadores =) Ser ut som en nydelig strand ja! Mc Donalds og basseng - notert Takk for tips.
Mamman til Mia Camilia Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 Stilig... Heldig som skal bo i Amadores!! Er så sykt fint der. Så burde du ta deg en labbetur hen til Puerto Rico. Ca 15 min å labbe. Er et skikkelig koselig shoppingsenter der
flypapir Skrevet 2. januar 2009 #7 Skrevet 2. januar 2009 Du burde ta deg en tur til Puerto Mogan. Nydelig liten by, ikke så langt fra amadores! Der er det også marked en gang i uka som kan være kjekt å få med seg... Hvis du vil shoppe så finnes det et bra shoppingsenter i Vecendario som heter Atlantico (du kjører forbi det da du kjører fra flyplassen og til der du skal bo). Ligger vel 15min fra flyplassen, på høyre side. Er også en del bra shopping i selve Vecendario. Mener å huske at buss nr.1 går direkte dit, men dette burde du sjekke... Det finnes også en del bra shopping i Las Palmas, men dit er det litt lenger å dra. Reiseopratøren din har mest sannsynlig turer rundt omkring. En rundttur rundt på øya kan være kjekk, for det er mye mer på Gran Canaria enn bare strender og turister. Kan være kjekt å leie sin egen bil om man skal på slik, så slipper man å være avhengig av operatøren. Har du barn er Palmitos Park og Sioux City artig (Palmitos best av de to). Det er også et badeland ikke så langt fra maspalomas som er knallgøy, men som jeg selvsagt ikke husker navnet på i farta (badeland er supert også uten unger!). Mye mulig operatøren du reiser med har tur til Garbo´s. Det syntes jeg var veldig moro (muligens fordi jeg kjente de som jobbet der da...). Er noe ala Wallemanns Salonger her i Norge hvor de som serverer også underholder. Er en stund siden jeg jobbet der nede, så er mye som er glemt og sikkert også mye som er forandret. Jeg jobbet i bamseklubben til star tour, så er de jeg kjenner best.. Håper hvertfall du får en finfin tur!
Alvilde<3 Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 2. januar 2009 Der var det mange tips å hente - takk =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå