CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Jeg vil ikke ha rakfisk for alt i verden, men sambo er alene med lille jenta i morra og skal ha rakfisk til middag... kan hun spise det?
dritgrei hei hei! Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 nei det ville jeg ikke servert den lille magen.... men det er meg da. :-)
Expat Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Man kan få botulisme og listeria av rakfisk så ALDRI I VERDEN!
ApriIbaby Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 Vi har vært helt klare på å droppe det til Lille som nå er 3 år. Vi har gitt laks i stedet til han
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2009 Ok, ingen rakfisk på bebbo Takk for svar
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 Storebror var 2 første gang han fikk smake det. Og han elsker det like mye som sin mor. Sålenge det er en rakfisk som ikke er "hjemmelaget" men solgt i butikk, skal det ikke være noe som gjør en syk i den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå