Gå til innhold

Da kan jeg snart melde meg på 2 trimester, flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er formen på dere jenter? Her går det i kvalme og oppkast, en liten svimlebyge kom over meg idag på jobben. Håper det går over snart, er ganske slitsomt dette! Veldig var for lukter, så får plutselige brekningsbyger over meg. Savner å spise det jeg vil!

Er 11+5 idag

Videoannonse
Annonse
Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Jeg er også 11 + 5=) Altså flytter jeg over til 2. trimester på mandag - det blir stas! Formen min er verre enn verst, men fikk resept på Afipran i dag, håper det tar kvalmen. Ellers er svimmelheten pga for lavt blodtrykk slitsom.....vanskelig å fungere når det hele tiden svartner for øynene og piper i ørene. Men: i dag var formen bedre enn på lenge, så jeg har et lite håp om at uvelheten er på retur=)

Jeg har fått termin (fastsatt ved UL) 25. juli, stemmer det med din termin? Siden vi er like langt på vei, mener jeg=)

Skrevet

Jeg var også 11+5 i går og skulle etter mine beregninger over i 2 trim på mandag. Men så var jeg på UL i går og legen mente jeg var 12+2 så da hoppet jeg plutselig over!! Jeg også kjenner at formen er bedre, spesielt på dagtid. Sent på kvelden blir jeg fortsatt veldig kvalm og brekker meg. Men for bare 14 dager siden kastet jeg opp hele dagen så dette kjennes i grunn herlig å være i god form på dagtid.

Skrevet

12+6 jeg så har egentlig hoppet over, men er jo her inne det skjer ting... Dessuten så sier de fleste andre bøker at jeg fortsatt er i første trimester så derfor er jeg begge steder :)

Formen er relativt bra. Vært "bilsyk" i halvannen måned, men har heldigvis ikke spydd noe, men det har vært nære på flere ganger. Trodde her om dagen at kvalmen var i ferd med å gi seg, men nei da. Fra å vite nøyaktig når den kom (13.30 hver dag) så kommer den nå når det passer for den... Og kraftigere enn før. Håper det gir seg snart. Trettheten som har vært med helt siden starten (bortsett fra en uke hvor jeg hadde uendelig med energi) begynner heldigvis å forsvinne :)

Skrevet

jeg er 11+4 i dag,og løper over på tirsdag, skal ha jordmortime da for første gang,gleder meg! :):)

etter å ha spydd og logget på soffan i hele desember,er jeg endelig bedre! begynte å jobbe i går,steintungt,men det er vel helt normalt.

i dag skal jeg på mamasita og kjøpe mammabukse, :)

Skrevet

Hei

Ser vi er en del som er kommet ca like langt, moro moro!! Jeg er 11+4 i dag, skal på ultralyd på mandag, gru-gleder meg. Har hatt brunaktig utflod stort sett hver dag siden uke 6, og greier ikke og få roen. Så dette blir min tredje ultralyd. Sliter med kvalme da, så prøver og tenke at det er et godt tegn, selv om det er utrolig irriterende og slitsomt. Har gått ned 5 kg, og det kjennes at kroppen er sliten. Men satser på at det snur snart!! Misunner deg OhBaby som forhåpentligvis er ferdig med kvalmen, men om alt er bra på ultralyden på mandag, skal jeg holde ut jeg også :)

Skrevet

Jeg kommer etter på onsdag :-) Er 11+3 i dag og skal på UL den 14 januar...gleder meg til å se den lille! Har det pålik linje med dere andre...jeg har spydd alt jeg spiser / drikker de siste 6 ukene så jeg er blitt sykemeldt pga dehydrering og kroppen sa stopp da jeg besvimte i dusjen....Er veldig kvalm, alt jeg spiser smaker reke og jeg klarer ikke rikke noe annet enn vann, men detkommer jo opp igjen det og....

Jeg ligger for det meste for når jeg reiser meg svimler jeg og sjangler bortover...naboene må jo tro jeg er alkoholiker sånn som jeg vimser bortover på tur med bikkjen....Min mann jobber i nordsjøen så jeg har ingen hjelp i huset. Har kun fått streng beskjed av legen og ikke tenke på noe annet enn meg og min lille...Men hvis ikke det gir seg snart å jeg tar til med næring blir jeg nok innlagt på drypp noen dager....Håper jeg slipper det da....Dette må vel snart gi seg....lever i håpet..

Skrevet

minlille supermann - min termin er satt til den 20 juli, var på tidlig ul lille julaften, men satte ikke noe ny termin der. Tenker vi finner ut av det på ordinær ul! Var ganske morsomt å se! en 3 cm liten frosk som lå der og sprellet som en gal! :-)

Så nå går strikkepinnene her i en trommevirvel, he he

Skrevet

Jeg går over i dag! :D :D

Er fremdeles ganske kvalm. Har vært mye bedre i jula, for har fått slappet skikkelig av, så gruer meg til jobb på mandag... Men det gir seg vel snart nå!

Skrevet

fantasia!

ja,nå er jeg ganske happy,håper overskuddet og matlysten komer snikende også snart :)

håper alt er bra med den lille når du skal på ul. :) er fantastisk å få se den lille,og hjertet som banker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...