Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv holder jeg til på Ullevål, men jeg lurer på om dere som velger Riksen, om det er lang vente tid fra dere søker om prøverør til dere får svar å kan begynne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søkte i oktober og venter fortsatt på å få første time.....

Skrevet

For oss gikk det under 2 måneder. Hadde forventet lengre ventetid og ble dermed positiv overrasket:-)

Skrevet

Oi, det må jeg si gikk fort. På Ullevål så venta vi i 7 månder fra vi søkte til vi fikk brev tilbake om at nå kan dere starte. Rart det skal være så lang ventetid der. Da vi søkte for litt over 2 år siden fikk vi bare velge i mellom sykhuset opp i Trondheim og på Ullevål. Et vennepar av oss søkte om prøverør i sommer, de fikk riksen som det tredje alternativ i tillegg til de to vi fikk. Vet du om riksen har hatt IVF avdeling lenge?

Skrevet

vi fikk svar etter ca 1 mnd,men kom ikke igang før etter noen mnd pga sommerstengt.

Skrevet

Avdelingen på Ullevål er mye mindre, det kan være en grunn til at ventelisten er lengre der. Men hvis du ventet i 7 mnd for to år siden så er jeg ganske sikker på at ventetiden er gått ned siden det. Vi søkte Ullevål med ansiennitet fra juli 2006 og kom igang med forsøk 8 mnd etter. Siden det har ventetiden blitt kortere.

Jeg vet ikke, men jeg tror ikke at IVF-seksjonen på Riksen er ny.

Skrevet

Den er ikke ny, og er visst en av de beste i landet. De har størst ekspertise har jeg hørt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...