Gjest -<<- Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Like lang tid som til voksne. Inntil tre uker sier de, men det tar veldig sjelden så lang tid. Nå i off-season vil jeg tro du har det i løpet av et par-tre dager, toppen en uke.
ApriIbaby Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2009 Trodde man kunne få det på "direkten" jeg..... -og barnet må sef være med?
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 her tok det 2 dager, så nå når det ikke er høysesong, vil jeg tro det går kjapt! Barnet må være med, ja
Gjest -<<- Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Bare nødpass. Det gjelder bare for den ene reisen og er like dyrt som et vanlig pass. Barnet må være med, og det må også de som har foreldreansvaret. Det holder at en av foreldrene er med, dersom denne har med signert godkjennelse og gyldig legitimasjon fra den andre forelderen. Og så må dere ha et passfoto der ungen ser rett frem, ikke smiler, har synlige ører og fandens oldemor. Alltid like morsomt å få tatt.
lego Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 Vi kjøpte pass til mini i sommer og da fikk vi beskjed om at det tok ca en uke, men etter 2-3 dager så hadde vi det allerede. Barnet må være med, og begge foreldre dersom foreldreansvaret er felles. (mulig det holder med en skriftelig bekreftelse fra foreldren som ikke er med... evnt sjekk www.politi.no)
mamma`n te Kaja Skrevet 2. januar 2009 #7 Skrevet 2. januar 2009 du får det nok ikke på dagen nei, men tok bare 2 dager her også utenfor høysesong..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå