Rosie the riveter Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Nå har vi fått vogna i hus, men jeg kan ikke for mitt liv forstå hvordan sportsvogndelen skal festes til ramma?? Jeg trer sittedelen på ovenifra, men jeg får ikke stroppene nederst til å passe rundt disse "skruene" Noen som forstår hva jeg mener? Er jo heller ingen forklaring i den såkalte "instruksjonsvideoen" Uff, kjenner jeg begynner å bli litt stressa her!
snartmammapåny Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Det må ganske så stramt på. Jeg følte det manglet en 5cm iallefall, men når jeg fikk strammet det skikkelig opp så fikk jeg det på med ekstrem makt tilslutt.... Og da mener jeg kjempe makt...!
Rosie the riveter Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2009 Uff nei, får det ikke til jeg! Kan jeg ha gjort det feil? Jeg må vel tre på setet før stroppene festes?
Puselure Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 Setet må tres på før du får festet stroppene ja. Ta skikkelig spenntak og få de på
Rosie the riveter Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2009 Der ja... etter godt og vel 3 timer, fant jeg en instruksjonsvideo på youtube. *flau* Det var vist en ganske grei teknikk på det hele!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå