Gå til innhold

dosete eller potte???

mammatrollet + spire i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva ville dere valgt og har dere noen erfaringer om hva som er best??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dosete, babybjørn sitt, det liker minsten her:) Potte synes jeg er uhygienisk:s og ikke minst unødvendig. Like greit at de lærer seg å sitte på do med det samme:)

Skrevet

Satt mini rett på do med det samme vi. Har ikke brukt noen ekstra hjelpemidler. Men dersom han hadde nektet å sitte på do så hadde jeg kjøpt sann do-ring, liker ikke potte jeg...

Skrevet

Når begynner dere å introdusere do med el uten doring da? Jeg tenkte kanskje de minste syns det er litt stort hull og høyt opp? Eller finnes det doringer der hullet er like lite som på potta? Trodde mange brukte potte først og doring senere, men jeg vet ikke altså. Har ikke begynt med noe her enda.

Skrevet

Vi har hatt dotrening i 1 mnd nå, rett på do.

Fikk Fisher Price sin potte til jul, vi bruker ikke potta så mye, men doringen der er ikke dum. Han tisser både i do og i potta, men han ser på potta mest som en leke siden den lager lyd. På do tisser han med en gang.

Skrevet

Her har minsten synes at do har vært litt skummelt, helt til han ble inspirert av de andre barna i barnehagen, så nå har han kommet over den skrekken. Sitter godt på doringen da, ingen fare for at han skal ramle nedi do nei:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...