<3Lykkelig<3 Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Hadde vært hyggelig å blitt kjent med andre i nærheten Jeg er en jente på 22år som har ei datter på 1år, er alenemor for dattera mi.
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Jeg er fra Larvik! Er 20år og har ei tulle på snart 6mnd=)
<3Lykkelig<3 Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2009 Så bra Kanskje prøve å få til ett treff?
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Det hadde vært morro. Kjenner ikke mange med barn, så hadde vært morro og frøkna kunne fått noe å leke med!
<3Lykkelig<3 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2009 Så bra, jeg er medlem på babyverden.no også, prøver å få til ett treff, det er også ei annen som er alenemor og gutten er rundt alderen til dattera di. Ville du kanskje være med på det treffet sammen med oss? Det er noen andre som også skal bli med, venter på å få svar hvor mange.
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 Ja det hadde vært noe! Men jeg er ikke alenemor da, men det gjør vel ingenting..
<3Lykkelig<3 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. januar 2009 Så fint Neida, nevnte det sånn pga jeg er også alenemor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå