dritgrei hei hei! Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Jeg vil ha sånn sengeøy som Tomlingene har, har noen sett det noe sted?
Ksenia & Anjem Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Jysk pleier å ha mange forskjellige sengesett til barn...
dritgrei hei hei! Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2009 mm det er sant. Men de pleier å ha bilde av de forskjellige figurene, men nå så jeg at det sengetøyet som tomlingene legger seg i er helt utrolig fint. prikke rog striper i deilige farger! sånn vil jeg ha! :-) men du har rett jeg skal sjekke på jysk. takk skal du ha!
Mamma til to tette Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 du kan jo sjekke inthenightgarden.co.uk, har ikke sett etter sengetøy men noterte meg at de hadde laget merchandise av det meste de klarte ,-)
dritgrei hei hei! Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2009 Tusen takk kaosmamma, for de hadde det ikke der, og da finnes det vel mest sansynlig ikke. rart at de bare vil selge de stygge tingene.... hva med å gi folk de fine tingene? Jeg burde nok vært produktrådgiveren deres ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå