Gjest Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Jeg har kjøpt Dentinox til snuppa mi. Hun klør så fælt i munnen. Jeg prøvde å smøre på, men hun kommer med den derre tunga si og gnur det bort med en gang! Hva gjør jeg?
<3 Jentemafian <3 Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Det er bare tull, Dentinox er bare sprit ikke noe annet. Prøv heller med en klut som et dyppet i farris. Det funket som bare det på min datter
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Oki :-) Hvilken farris? Slik blå farris som man bruker ved mistanke om trøske?
<3Lykkelig<3 Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 Jeg ville heller gått på helsekosten og spurt etter Weleda produkt, en gele som funker på gommene til de små Jeg har prøvd Dentinox, men liker ikke at det er så mye sprit i den så bruker heller noe som er bedre.
Musemor med tre søte små Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Jeg syns dentinox fungerte utmerket. Brukte to fingre, en til å smøre på med, og en til å holde tungen unna med
Orki Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 Dentinox funker best her..... Ikke er det farlig i de små mengdene det blir gitt heller.....
Cat.68 Skrevet 2. januar 2009 #7 Skrevet 2. januar 2009 Jeg har brukt Dentinox til alle mine unger, og det har virket som bare det. Helt fri kløen ble de ikke, men det såg nå ut til at det ble bedre ihvertfall. Lykke til, )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå