Endelig mamma! Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Skal på middag til noen venner i morgen, og de skal i anledningen servere en skikkelig god vin. Skal spise ca kl 18 og ammer rett før det, og pleier å amme henne igjen ca kl 21. Går det greit med et lite glass til maten, eller må jeg stå over? Trenger ingen moralpreken, klarer meg fint uten, men er jo lov å spørre... :-)
Norwegian by injection Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Det går fint å ta et lite glass.
3b@rnsmor-30* Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 jeg hadde tatt sjansen.. og med det svaret risikerer jeg også en moralpreken her... egentlig dumt spørsmål å stille her inne.. tipper 99% kommer til å si at du må holde deg unna..
Norwegian by injection Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 Har gjort det med alle mine 3
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Kommer jo ann på om det er en heeelt fersk baby eller ei:0) Ammer ettåringen her, og har likevel tatt meg vin til maten nesten hver dag i jula... (Da er det noen timer til neste amming) Har til og med unnet meg en og annen likør!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå