Curly-mor :) Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Etter en par småblødninger i går og i dag, bestilte jeg meg time til privat ul i dag, og den viste at jeg hadde hatt en ma. Lykke til videre alle sammen.
Neijasså... Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Huff, det var leit å høre. ( Stor trøsteklem til deg!
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Så trist å høre.. samme skjedde meg da jeg skulle ha nr 4. Utrolig tom følelse, vanskelig å beskrive. Ble raskt gravid på nytt, men tok litt tid å komme over tapet. Sender varme tanker og håp om en ny, liten spire
meg & to små vampyrer Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 Å, det var trist curly-mor. æsj.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 Føler med deg Curly. Ta vare på deg selv. Trøsteklem....
Guttejenta Skrevet 2. januar 2009 #7 Skrevet 2. januar 2009 Det var svært trist å høre at du har hatt en ma Sender en trøsteklem....
Prinsemamma82 MedLitenSpire! Skrevet 2. januar 2009 #8 Skrevet 2. januar 2009 Stor trøsteklem til deg curly-mor! Føler med deg
DenSatt! Skrevet 2. januar 2009 #9 Skrevet 2. januar 2009 Trasige greier Curly-mor. Håper å se deg inne igjen!
Curly-mor :) Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 2. januar 2009 Tusen takk alle sammen. Jeg var 8+4 på vei, men ul viste et embryo som ikke var mer enn 5 uker, og det er alt for lite til at det stemmer med noe som helst annet. Får se om jeg får med mannen til å prøve på nytt, men må finne ut om jeg vil selv først også. Denne var jo ikke akkurat planlagt, så vi får se hva som skjer. Uansett har jeg 3 herlige barn fra før, så heldig er jeg jo allikevel. Og mannen også selvfølgelig.
Jikki - pjokken & småen Skrevet 2. januar 2009 #11 Skrevet 2. januar 2009 Dette var utrolig triste nyheter... Jeg håper det går bra med deg! Så får du tenke på om du vil prøve igjen seinere... Klem!
trulto1 Skrevet 3. januar 2009 #12 Skrevet 3. januar 2009 Å føler med deg curly-mor. Ønsker deg og dine alt vel, lykke til videre. Du vil bli dypt savnet her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå