mini nr to på vei Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Jeg har alltid fint blodtrykk på kontroll, men får blodtrykksfall flere ganger for dagen. de siste dagene har det vært skikkelig ekkelt... Armene blir plutselig "tunge" og jeg blir kjempesvimmel. Noen andre som sliter med dette? Sa til jordmor sist at det skjedde ganske ofte..men virket ikke som brydde seg så mye om det. Fikk litt inntrykk av at hun ikke fikk helt med seg hva jeg sa... Men det er vel normalt at blodtrykket tuller litt med oss gravide...?! En annen ting jeg har opplevd et par ganger er at jeg har begynt å hyperventilere. Dette har skjedd etter jeg har lagt meg... først kjennes det ut som jeg skal besvime, og så blir jeg kjempestresset i pusten..og har veldig vanskelig for å roe meg igjen! Noen som vet om dette er farlig for den lille? Jeg blir jo redd for han når jeg ligger der og puster som en tulling...og det gjør det ikke akkurat lettere å roe seg da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå