Gå til innhold

Svimmel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 17-2 i dag, og har blitt så innmari svimmel. Skal jobbe hele helga, og ser ikke fram til det:( Flere som er svimmel, og har noen evt råd mot dette..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Er 23 uker på vei.. Det høres ut som du har lavt blodtrykk. Det har jeg, og kan bli veldig svimmel til tider. Ikke farlig, men veldig ubehagelig! Det eneste rådet jeg kan gi, er å bare ta det helt med ro, legg ned ned- les en god bok, eller se en god film.. Ikke bra å være på jobb når du har det slik!

Har fått beskjed om at blodtrykket kommer til å stige utover svangerskapet, det håper jeg virkelig!

Masse lykke til!

Skrevet

Sannsynligvis har du jernmangel, noe som er veldig vanlig for gravide, og bør ta jerntilskudd. Du kan også ha lavt blodtrykk, og det eneste du kan gjøre med det er å drikke vann - 2,5 l om dagen. Jeg har nemlig både jernmangel og lavt blodtrykk som følge av graviditeten, og det var dette jeg fikk beskjed om av lege og helsesøster. Lykke til :-)

Skrevet

helt normalt,

kan komme av f.eks lavt blodtrykk.

drikk masse vann, ikke reis deg for fort

har desverre ikke noen supre råd, kunne trengt noen selv!

var masse svimmel forrige svangerskap, og gruer for at det kan komme denne gangen og, selv om jeg håper jeg smetter forbi den perioden. (22 uker nå)

Skrevet

Siden du er svimmel, ville jeg om jeg var deg, tatt kontakt med jordmor eller lege og snakket med dem. For så å evt. få sjekket blodtrykk, urin og en aldri så liten hb :) Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...