Gå til innhold

Har alle desemberjentene født nå eller??


mamma-for-første-gang

Anbefalte innlegg

Jeg går nå her med baby i magen ennå jeg.. En uke på overtid, og ganske så lei. Ingen tegn på at fødselen er rett rundt hjørnet heller. Noen andre som venter ennå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh du er ikke alene om å vente : ) Jeg er 41+2 i dag, og babyen gir ingen signaler om å ville ut ennå : ) Formen er veldig bra, så jeg kan godt vente noen dager til uten at det gjør meg noe : ) Min kjære har vært mest hjemme i jula, så sånn sett har dette vært en veldig fin tid å ha permisjon på, lite rom for å kjede seg i høytidene : )Og vi gikk dessuten klar av julen med tanke på fødsel, 2009-baby var målet, og det er iallefall nådd : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin 31.21, men har fortsatt kul på magen. Bare håper noe skjer snart, rimelig lei. men virker ikke som nurket har hastverk gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, hadde termin 31 desember, men ingen tendens til fødsel enda... Men skal få kur i morgen tidlig,så da håper jeg det skjer ting ganske så kjapt:) Gler meg til å få prinsessa i armene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg vart mamma 20.12. klokka 0215:)

Han var 3810g og 50 cm :)

hadde termin 22.12

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Prinsen vår kom 7. des kl. 23.22 :o)

3180g og 49cm og HELT perfekt!

Hadde termin 26.12, så ville vel ut for å bli med på forberedelsene og selve juleaften tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...