Prinsesse-06,baby.mars-09! Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Hei. Flere som nærmer seg 3.trim og gleder seg? Er veldig klar for det no,sliter bare mer og mer med bekkenet,og så kan jeg snart si at jeg er høygravid:) Siden jeg er blitt så stor tror alle jeg skal føde når som helst:( Er 28 uker i morgen forresten:) Og feirer det nye året med influensa,Jippi. Lykke til alle sammen videre:) Godt Nyttår:)
Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :) Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Jeg er klar har min siste dag her inne idag. Veldig rart, for det har gått utrolig mye fortere enn sist. Min side hopper over på den 29.uka imorra og da tilhører vi jo 3.trimester Forkjølsen sitter i her også, sittet i siden lillejulaften med hoste, grønn snørr og feber. Kjempefestlig å ikke ha NOE smak i jula.. Har en gutt som er født i des 2006, så han ble nettopp 2 år, så kanskje derfor tida flyr så fort denne gang. Ellers sliter jeg ekstremt med bekkenløsning. avhengig av krykker når det er ekstra ille, så ser virkelig frem til å bli ferdig med "bakeprosessen" denne gang. Da skal krykkene kastes pokkerivold
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 nå svinger jeg og snart inn på 3 trim:) Jeg skal ha gutt 8 april. så jeg går inn i uke 28 på mandag. Så du sliter med bekkenet du og ja.. ett kjent fenomen kan du si.. Det er så utrolig kjipt. nå gleder jeg meg til å komme inn i 3 trim jeg og ja. Hehe kanskej vi treffes på føden eller storken da:) jeg bor også i Bergen:) (jeg var inne å kikket på profilen din)
EnLitenPrins Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 Er 28 uker i morgen ! :) Andre som synest 2.Trimester har gått kjempefort ?
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 hopper over på 3 trimester imorgen jeg også, men føler meg ikke klar for det enda desverre.. har sliti mye med hypermessis så føler ikke ejg har blitt særlig stor heller.. har enda ikke lagt på en kilo så er bekymret.. men skal på ks samtale på mandag på sykehuset så da håper jeg å få litt oppfølgning og fått se om snuppa vokser og har det godt inni der kjenner henne hver eneste dag, så vet at det er liv, er bare redd hun ikke vokser som hun skal .. men men, på en måte så er jo 3 trimester litt gøy også for det betyr jo at man om ikke så alt for lenge skal se sitt vakre lille vesen som bor i magen lykke til til alle dere som har huleboere i magen, måtte dere alle få et herlig 2009 ))))))))))))))))
Prinsesse-06,baby.mars-09! Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2009 Hei "Trollmor" Bergen er byen på deg og ja:) Har det fint her:o) Har du barn fra før? Her krysser jeg alt for at jeg slipper storken:) Måtte ha hjelp sist, så storken skremmer meg noe voldsomt.Men hvet at jeg kan havne der siden jeg er 2 gangs fødene Til dere andre som sliter med bekkenet,synes vi er flinke:) Jammen meg ikke noe lett hverdag vi har. Hadde det ikke sist,så en ny vond opplevelse. Og så begynner jeg å ha veldig dårlig samvittighet over for min samboer som må gjøre så mye ekstra i huset og meg jenten vår. Men det nærmer seg nå,ikke lenge før vi får hilse på de små Her vet vi ikke hva som kommer,så en ekstra spenning med det og:) Ha en fin kveld alle sammen:)
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 2. januar 2009 #7 Skrevet 2. januar 2009 Hei prinsesse-06,baby.mars-09 Jepp Bergen e byen vettu Ja jeg har to gutter fra før av jeg.. en født 13 juni 03 og nr 2 født 7 april 06. Jeg mener du kan velge deg vekk fra storken om du vil.. Jeg fødte nr 1 på føden og nr 2 på storken.. Jeg skremte livet av jordmor der sist , for hun skulle inn å kikke på naborommet. og jeg sa hun ikke måtte gå siden jeg skulle føde. men hun gikk. Og min stakkas samboer han måtte trø til. for hun hadde akkurat gått og da kom gutten.. som en kule.. han løp ut etter hjelp og løp inn igjen og hjalp meg.. Og jordmoren viste ikke hva hun skulle si.. Håper jo på at det går like greit denne gangen da. men man vet jo aldri.. Jeg fødte nr 1 på føden siden min mor har et lite bekken å har tre keisersnitt bak seg. så alle trodde jeg ogå måtte ha keisersnitt... men nei... det slapp jeg... Håper alt går bra for deg denne gangen da... og si nare i det du annkommer at du ikke vil på storken.. jeg fikk i vertfall velge.. lykke til ja og vi er flinke vi med den bekkenløsningen for det er ikke noe kjekt dette her.. Jeg er hos svigers og de på nyttårsfeiring nå og er litt redd for at de skal tro jeg er den slappingen.. for jeg er like trøtt hele tiden , men det er jo fordi jeg sover så darlig om natten pga bekkenet er så vondt. Og beveger meg som en gammal dame.. De som ikke sliter med bekkenet skal bare være glade.. For det er ubeskrivelig vondt.. Jeg kan våkne om natten og grine pga smerte.. heldigvis forstår samboeren meg veldig godt å hjelper meg med alt... til og med med å snu meg om natten.. hehe Nå gleder jeg meg veldig til å treffe på han lille karen som sparker og strekker seg noe veldig inni der.... han er blitt så stor nå at jeg kan kjenne føttene når han strekker seg.. de stikker ut av magen min som noen hadde små knotter
Lotteliten85*Fødeklar* Skrevet 3. januar 2009 #8 Skrevet 3. januar 2009 Hei hei ;o) Kansje vi havner der samtidig. Jeg har Termin 6.April og er også Bergen på meg! Men vet ikke hvor har ikke fått noe info om slikt,men havner vel på en av delene tenker jeg. Er førstegnags jeg da ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå