Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Jeg er veldig veldig veldig fornøyd med den lille gutten min. Han er nå 7 mnd. Men samboeren min ønsker seg ikke fler. (han har en sønn fra tidligere ekteskap) Merker at det plager meg å faktisk vite at jeg ikke skal få fler. Å være 23 år og faktisk vite det er ikke noe gøy syns jeg. Hadde det vært at det hadde vært "vi får se hva tiden bringer" så hadde det vært greit. Kjenner jeg blir misunnelig på venniner som venter barn enda det er dems første, bare fordi dem snakker om at de skal ha fler. Uff, måtte bare si det til noen. Føler ikke jeg kan snakke så mye om det til noen fordi jeg opplever at det er litt press at man skal ha fler en 1 barn. Og jeg har ikke lyst å legge noe press på samboeren min når han ikke ønsker fler. Jeg må jo respektere det, men det er sårt. Uff....bare en utblåsning
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Siden jeg hadde lyst på flere enn 1 barn ville jeg ikke laget det første med en som bare ville hatt 1. Fant en som ville ha like mange som meg.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Han vil sikkert ha en til, men ikke så fort.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 Men jeg vil heller ha 1 barn med mannen jeg elsker og ha det godt. Enn å kanskje ikke finne en mann som jeg elsker så mye. Så sånn sett er jeg jo veldig heldig. Men jeg hadde ingen anelse om at jeg kom til å få et slikt ønske om å få en til.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 det kan forandre seg Har ei venninne som ble gravid på p-pillen. samboern hennes ville jo helst hun skaulle ta det vekk, noe hun ikke gjorde. Han har et barn fra før også. Så sa hun til meg han hadde sagt til henne da var barnet bare en baby enda. Ble hun gravid igjenn fikk hun velga han eller barnet i magen. Sa jeg til henne ja da burde han sterilisere seg da vist han sier sånt og absolutt ikke vil ha flere. MEN noen år senere..hva skjer da? Joda de skal ha en til. Så de har to sammen og lever sammen enda. Så han kan skifte mening.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 Hørtes ut som en litt rar mann som ber velge mellom han og barn. Men godt han tok til fornuft Jeg skjønner samboeren min godt og jeg altså. Han har en sønn på 6 og nå en på 7 mnd og er 33 år selv. Han ønsker ikke å bli en gammel pappa. Så jeg har ikke så mange år på meg heller til å få en til.... Jeg er veldig taknemlig for å få noen barn i det hele tatt. Men godt å få sutre til noen. Har ingen andre å sutre til om dette
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #7 Skrevet 2. januar 2009 Bare å ikke mase på ham. Slikt snur fort. Selv er jeg 22 år og helt ferdig med barn (har flere), og skjønner at det er litt vemodig å tenke at man ikke skal gå gravid igjen. Men du får bare vente å se, du er fortsatt ung, og han kan ombestemme seg og ønske en baby i huset igjen om noen år.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #8 Skrevet 2. januar 2009 ja jeg reagerte på det venninna mi sa, så jeg ble jo overrasket når de fikk en til noen år senere ;D Bra er jo det. Men når deres lille blir par år kan jo være han vil ha en til. Men kanskje han ikke føler for det nå som han bare er en baby..
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #9 Skrevet 2. januar 2009 Håper det Ønsker jo ikke selv en til akkurat nå. Men jeg ønsker heller ikke mer enn en til. Har alltid sett for meg at jeg skal ha 2 barn. Tror ikke bekkenet mitt vil klare mer enn en til heller. Så sånn sett er han jo trygg for masing etter det heller. HAHAHA
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #10 Skrevet 2. januar 2009 Det kan ble godt hende at du blir gravid uplanlagt...da begynner han sikkert å glede seg. planlagte graviditeter er oppskrytte synes jeg. Det er ikke sånn at de som ikke ønsker seg barn i utgangspunktet blir mindre glad i barnet eller at barnet gir dem mindre glede
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #11 Skrevet 2. januar 2009 gutten vår er uplanlagt nå har jeg spiral så sånn sett håper jeg det ikke blir en uplanlagt til. Men skjer det, så skjer det
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #12 Skrevet 2. januar 2009 Jeg synes det er egoistisk av han å bestemme seg, på deres vegne, fordi han ikke vil ha flere barn. Derfor synes jeg du skal være like egoistisk tilbake og bare bli gravid (med han) når det passer deg. Så blir han nok glad da og. Dessuten er det fint for sønnen din å få søsken! ;o) Ikke bry deg om hva han mener det er ikke han som skal bære det fram og det er ikke han (alene) som skal oppdra et enebarn..
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #13 Skrevet 2. januar 2009 Men det er jo veldig egoistisk å bare bli gravid uten hans samtykke og syns nå jeg. Så akkurat den syns jeg ikke er så aktuell. Selv om jeg kan være enig med deg at den diskusjonen om flere barn eller ikke kunne vi godt hatt. Selv om han etter en diskusjon ikke vil ha fler og. For da har jeg fått sagt mitt hvertfall. Jeg har 2 søstre, og det er bare 2 av oss som er "ekte" søstre, og jeg vil så gjerne at min sønn skal ha det sånn og. Er veldig gla i søstrene mine. Får eventuelt ta ut spiralen og si at nå er det opp til han. Enten beskytte seg eller få en til. Hihi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå