Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid bare sett Janus ullklær (prinse/prinsesseull) i blått og rosa, men fant det i hvitt på en hjemmeside. Jeg har aldri sett det i virkeligheten - er det fint? Jeg tenker på å kjøpe en pysjamas til gutten min, og lurer på om jeg kanskje skal kjøpe den i hvitt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvitt er upraktisk hvis det blir lekkasje på utsiden av bleia.....

Jeg er ikke overbegeistret for ulla til janus som har blonder. På noe av det går ikke ulla helt ned til ankler og håndledd fordi det er blonde på det. Blonder varmer ikke og håndledd og ankler er viktige å holde varme.

Skrevet

Ja, du har rett i det med flekker, det tenkte jeg ikke på. Dette er førstemann, så jeg tenkte det kunne være greit med hvit pysj hvis nestemann blir jente, men det er jo ikke SÅ farlig med blå pysj på jente, heller. Men blonder? Har pyjamasene deres det??? Vi har arvet en som er 2,5 år gammel, og den er helt super - UTEN blonder. Vil gjerne ha en til i større str. :)

Skrevet

De har janus i mange ulike farger og varianter, bare se inne på janus.no...:)

Skrevet

Sjekk ut krabaten.no :)

Jeg har kjøpt en hvit pysj, den er helt grei. Vi har en veldig praktisk liten gutt som aldri har bæsjet på natta(9,5 mnd nå), så det har ikke vært et problem med flekker ;)

Skrevet

Jeg har vært inne på krabaten.no, det var der jeg fant pysjen i hvitt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...