Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har vært så desperate at de har prøvd det?

Jeg får med legen min om noen mnd, hun vil jeg skal ha prøvd aktivt over ett år, men vi har ikke brukt prev på 1,5 år.

Sist måtte jeg bruke det for å bli gravid.Er på tanken å bestille fra nettet er jo billigere og jeg er LEI.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har til tider vurdert det sterkt. Men er nok ikke helt å anbefale... TENK hvis noe skulle gå galt :(

Nei, disse legene kan være kjipe men er nok like greit å forholde seg til de.

Skal selv til legen på mandag. Da har vi prøvd i 1 år uten resultat. Spennende!

Skrevet

Jøss, hvor på nett da? Men tenk om man ender opp med 4 liger da?

Skrevet

Hei! :)

Hvis jeg var deg ville jeg heller byttet lege, eller stått på kravene til den legen du har. Hvis dere ikke har brukt prevensjon på 1,5 år er det på tide å starte utredning, mener jeg.

Når det gjelder pergo, så er ikke det noe vidundermedisin. Det er først og fremst for de som ikke har EL av seg selv, det er som oftes de som har best utbytte av den. Men samtidig så tror jeg at det er ganske vanlig å prøve ei runde eller to med pergo for de som har EL også, bare for å ha prøvd det. Har selv gått på 5-6 pergokurer uten resultat. Jeg har EL da. Hvis jeg var deg ville jeg funnet ut om du har EL, mens du venter på en ny legetime.

Lykke til! :)

Skrevet

Heisann jeg veit alt om pergo for måtte bruke det sist gang, har fått ny lege siden min gamle har flytta.Legen min mener at det hjelper ikke å ikke ha brukt prev, en må være aktiv prøver.Hadde flere pakker igjen som jeg gav bort til ei annen venninne som skulle bruke det, så sparte hun penger.

Jeg har el, men den er ikke sterk nok..

Skrevet

www.lillepille.com for deg som lurte, ja en kan ende med flerlinger, men jeg fikk bare ett egg sist gang så tviler sterkt på at jeg får tvillinger,men om så skulle være hadde jeg selvsagt tatt i mot de med dobbel glede og dobbel bekymring i svangerskapet;0)

Skrevet

Hvordan vet du at EL`en din ikke er sterk nok? ;)

Skrevet

Jeg kjøpte på nette, men brukte dem aldri. så fikk jeg resept av legen når vi var til utredning, DA så jeg at tabletten i pergon som var kjøpt på nette ikke var like dem jeg fikk på resept av legen i norge.. så hver obs...

Skrevet

Har overgangs alder symptomer som sist...svetter mye og får ikke poitiv el test.

Hva var innhold betegnelsen på de du kjøpte på nettet? Hvordan forskjellige ,for pillen er ikke lik av utseende..

Skrevet

husker ikke v d sto på pakken,(er så lenge siden) men pillene var større å en annen farge på..

Skrevet

ok, takker for svar, fikk tips fra ei som ble gravid etter bruk av disse.

Gjest nanny carrie
Skrevet

Vær så snill, ikke kjøp sånne medisiner på nett. Du kan få for stor mengde i forhold til hva det skal være, mindre mengde og mer fyllstoff osv. Jeg har resept på pergo og jeg har en pakke jeg aldri kommer til å bruke - jeg kan heller sende deg pergo, alt for at du ikke skal kjøpe slike tabletter på nett!! Det kan være livsfarlig!!!

Skrevet

ER nok sant det nanny carrie.Skal bestille meg en ny gynekolog time i stedet :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...