♥Love is in the aiR♥ Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Venter, venter, venter og venter... Er så lei av å gå rundt poppeklar nå!
magica fra tryll Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Har ikke termin før 31.januar, men er bare så klar! Får store barn også, så det hadde ikke gjort noe om han kom snart! Føler jeg bare går rundt og "surrer" om dagen:)
ungmor09 Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Jeg har termin 12 januar går her å venter å venter.. er kjempe lei å klar nå når har du termin Coc-a-ror-i-non-a?
Qvinde Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Ja, har termin den 11. Etter at det ble 09 så har jeg blitt så utålmodig, og vil bare at godgutten skal komme:-) Var litt bekymret for at han skulle bli født helt på slutten av 08 nemlig... Jeg vil kjenne smerter NÅ så jeg kan dra fornøyd til føden;-) Når har du termin?
Itsrejk Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 Har termin 7. januar, og kjenner meg veldig klar - selv om jeg ikke egentlig er lei av å gå gravid. Synes det er kjempekos med bebis i magen - men jeg gleder meg jo sånn til å treffe ham! Dessuten blir jeg litt urolig av at han ikke legger seg til i noe egnet leie (turner skikkelig rundt der inne), så jeg gleder meg til det hele er over, og han er trygt ute.
Venter nr3 er 22 år Skrevet 2. januar 2009 #7 Skrevet 2. januar 2009 jeg har termin 30,men min egen er 19,og forrigegang fikk jeg 3,5uke før tiden,så jeg er klar som bare det.går egentlig bare å håper på at det bgynner snart,,hehe..
mammaentilfilipemanuelFØDT:) Skrevet 2. januar 2009 #8 Skrevet 2. januar 2009 Skjønner deg godt. Jeg har termin den 31/1,men er så sliten og lei nå. Bekkenet er helt ute å kjøre og lever sitt eget liv om dagen. Men tenk,snart har vi alle våre vakre barn i armene våre-og da er nok verdt det;)
Tuddilidu Skrevet 2. januar 2009 #9 Skrevet 2. januar 2009 Termin 21 januar. Gleder meg veldig til å se den lille, men jeg gruer meg til fødsel!
mamma til 2 :) Skrevet 2. januar 2009 #10 Skrevet 2. januar 2009 Jeg har termin 23, men etter min regning 18... Jeg har hatt mye vondt de siste dagene, så håper gutten vår kommer snart. Jeg begynner virkellig å bli lei av å vente på han...
Phu Skrevet 2. januar 2009 #11 Skrevet 2. januar 2009 har termin 22/1 men var på kontroll i romjulen og da sa legen at jeg burde ta det med ro om jeg ikke ville føde i 08.... Men nå venter jeg og er bare så klar, vil h*n skal komme nå ikke den 22 liksom har ventet lenge nok nå synest jeg....
flypapir Skrevet 2. januar 2009 #12 Skrevet 2. januar 2009 Jeg har termin den 16. og er skikkelig, skikkelig lei.... Gleder meg til det hele er over og lillebror er her hos oss!
den3.jentapåvei Skrevet 2. januar 2009 #13 Skrevet 2. januar 2009 Hadde ifølge meg selv termin 27. des. men ser ut til at UL termin er mer riktig allikevel. Den er 7. jan. Hadde håpet snuppa skulle komme før jul, men siden hun ikke gjorde det er jeg glad for at det nå har blitt 09. Var mer lei av å vente tidligere enn nå, hadde mye mer vondt i bekkenet tidligere. Men det røyner jo på nå som jeg føler jeg går over termin.
Amazing Skrevet 2. januar 2009 #14 Skrevet 2. januar 2009 Jeg har termin 29. jan! Begynner å bli litt lei nå, så han trenger ikke drøye med å komme så veldig lenge! Om 1-2 uker passer perfekt, hehe!! Så rekker jeg å ordne det lille siste jeg føler jeg skulle gjort også..
Turbomamma:) Skrevet 2. januar 2009 #15 Skrevet 2. januar 2009 Jeg har termin 12.jan. Syns hun kan kommme. Begynner å bli sliten og lei. Gleder meg til å holde henne! I dag fant jeg det første strekkmerket Trodde jeg skulle skippe unna,men neeeeida! Bare ikke fler popper frem så er jeg fornøyd;)
Fru Anna Skrevet 2. januar 2009 #16 Skrevet 2. januar 2009 Har termin 9.jan og gleder meg masse til å endelig få møte lille tulla i magen, bare håper det ikke er så altfor lang tid igjen!
monika 3+1 i magen:) Skrevet 2. januar 2009 #17 Skrevet 2. januar 2009 termin 21 januar, og er DRITTLEI!!!!! går bare rundt å venter hele veien!
Motoko Skrevet 2. januar 2009 #18 Skrevet 2. januar 2009 Har termin 27. januar.. hadde egentlig 17. så går med et lite håp om at hun vil ut før.. Får store unger så, forrige var 4,240, sikkert like stor hun her også. Er seriøst dårlig plass her nå.
Lille_Sebastian :D Skrevet 3. januar 2009 #19 Skrevet 3. januar 2009 Jeg har termin 4 januar, i morgen, og her er menssmerter deluxe, så får jeg bare se om det resulterer til noe fødsel en av dagene snart, for nå føler jeg meg ferdig å heve denne svære bolla av sønnen min inne i her hihi.. Lykke til alle sammen.. Må de små trolla komme snart
Avokado Skrevet 3. januar 2009 #21 Skrevet 3. januar 2009 hadde termin 1.jan. Så her går vi å venter spent på at noe snart skal skje!!
Gravidsmurf :) Skrevet 3. januar 2009 #22 Skrevet 3. januar 2009 jeg har termin 17 januar...og er ganske lei. fikk beskjed på kontroll før jul at hvis jeg ikke ville føde i romjulen så måtte jeg ta det helt med ro, det har jeg gjort...nå er jeg i masse aktivitet igjen og ingenting skjer føler jeg....skal ta rifremkallende akupungtur til mandag, så det blir spennende:) gleder meg kjempe masse til lille frøkna kommer:) lykke til alle sammen:)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #23 Skrevet 3. januar 2009 ungmor09 Jeg har termin 13 Januar=) Spennende å se hvem som kommer først da;-) *håpe,håpe*
Hakkamella Skrevet 3. januar 2009 #24 Skrevet 3. januar 2009 Termin 31 januar. Driiitlei ventingen! Sliten.
En rosa og en blå :) Skrevet 3. januar 2009 #25 Skrevet 3. januar 2009 jeg har termin 12 januar gikk 4 dager over forige gang og håper jeg går over nå også, merkelig nok heheh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå