Brillefint - Jadda! Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 ... om jeg skal på mitt livs reise. Kofferten er pakka, alt er klart. Jeg har gledet meg til denne reisen i 9 måneder, men jeg aner ikke når flyet går. Sitter bare hjemme å venter på at noen skal ringe å si; NÅ må du dra på flyplassen for nå er dagen endelig kommet. Spenningen er uutholdelig! Tålmodigheten tar snart slutt nå... Har prøvd å ikke fokusere noe særlig på termindatoen - han kommer når han kommer - men akkurat nå begynner jeg å bli skrekkelig lei. MEN har forøvrig hatt en super dag i dag da! Vært i byen og shoppa. INGEN vondter. Bare kost meg sammen med den kommende far, så dette er en herlig dag:) Håper flere på "overtid" har det like bra som meg i dag!
Mammantiltigerogentil Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Du sier det så godt!! Jeg sitter også bare og venter, legger kabal... ser tv.... og venter på denne 'telefonen' fra kroppen som sier at NÅ er det endelig tid for å legge ut på livets reise 7 dager over termin idag.... og venter
Hakkamella Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 God beskrivelse av ventetiden. Jeg har ennå i prinsipp knappe 4 uker igjen, og syns det er uutholdelig. Håper at det skal være ledig sete på et tidligere fly... for jeg orker ikke tanken på å måtte vente i 4+ uker til...
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 jeg går inn døra på flyet igjen og igjen med blir pent og pyntelig dyttet ut derfra igjen Ligger på sykehuset, myye maserier og fare for prem fødsel. Så i værste fall ligger jeg her i 8 uker Hadde morkakeløsning sist, så derfor de er så påpasselige nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå