Gå til innhold

Herregud jeg slutter aldri og produsere EL.slim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller hva er det som foregår?I følge min syklus skulle jeg ha EL.nyttårsaften og jeg hadde masse strekkbart slim 2-3 dager før,på selve nyttårsaften og til og med i dag!!?Var på do nå og nå kom det masse blankt slim og kunne strekke det i allefall 3-4 cm.Har jeg da EL i dag kanskje i stedet?Er da på dag 18 i syklussen..

Herregud,jeg har jo vært gravid 2 ganger før,men har aldri holdt på å analysere så mye som jeg gjør nå.

Den gangen ble jeg bare gravid og ferdig med det..Husker ingen ting om slim/utflod og om hvordan kroppen forandret seg fra ikke gravid til gravid.

For ved begge graviditene mine mista jeg mensen og da det hadde gått 1 uke over IKM tok jeg en test som var pos.begge gangene.

Skal i allefall ta en sengevals bare sånn for å være på den sikkre siden.

Skal ha mensen om 13 dager,men den vil komme seinere kanskje denne gangen den nå da siden jeg muligens har EL.i dag?

Veldig rart i grunn også om EL er i dag,for i dag har jeg frysi og vært så iskald i kroppen..Kan jeg ha vært så heldig å fått til en spire også er det slimet graviditets slim??Ikke vet jeg..Får teste meg om 2 uker:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, mye som skal analyseres;)

Jeg tror nok ikke at du har hatt EL enda siden du fikk masse slim nå. EL er siste dagen med EL-slim eller dagen etter. Kan hende at tr kommer senere denne gangen, eller at du har litt kortere lutealfase enn 14 dager. Masse lykke til, håper det blir full klaff!:)

Skrevet

Vet du hva,jeg tror du har helt rett!Av en eller annen grunn så kommer EL min nå:):)Kom akkurat hjem fra jobben og fått snakket med gubben og han er helt enig.Så nå skal vi kose oss litt i kveld som er på dag 18 også skal vi bare fortsette på dag 20-22-24 og 26 da tror jeg ikke vi får gjort så mye stort mere.

Tror faktisk at vi har begynt prøvinga i de andre pp for tidlig etter TR får så og avslutte for fort.

Skal jaggu meg ta noen sjappis til ja,så ikke denne pp også går opp i røyk.hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...