Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Nyttårsaften klarte jeg og rote med x'en min, i fylla såklart. Idag fortalte noen det til samboeren min.. Han ble forbanna og sa han ikke kom til å komme hjem på flere dager (han skulle overnatte hos en kompis) Situasjonen er slik att jenta vår har fått omgangssyken, og siden hun enda er en liten baby er det ikke bare bare og ta vare på henne alene. Dårlig gjort av han å dra? Eller til pass til meg?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Til pass for deg. Han er jo såret og lei seg. At han ikke ønsker å se deg akkurat nå det forstår jeg. Du får klare deg selv og håpe han tilgir deg!!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 til pass for deg. Men synes han burde ha kontakt med jenta di, men ikke for å hjelpe deg. For sin egen del. . Jeg hater utroskap. Sorry.... :S
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 Ok, skulle bare høre. Vet jo hvor idiotisk utroskap er, men feilen er gjort. HI
millie+2klumper Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 vel, det burde ikke gå ut over barnet at hun har så umodne foreldre. .."klarte jeg og rote med eksen min". Hvor gammel er du/dere da? Helt sjokkerte av enkelte altså..
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 Hva har det med hvor gamle vi er? Slike feil skal ikke skje, men de kan det. Selv er jeg 20. HI
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #8 Skrevet 2. januar 2009 Det som er etter dere har fått barn er at deres egen egoisme går utover barna......
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #9 Skrevet 2. januar 2009 Tenk litt på hvordan du ville reagert hadde det vært omvendt... Hadde du ville dratt hjem og hjulpet din samboer hvis du var såret og sint?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #10 Skrevet 2. januar 2009 Helt uavhengig av poenget ditt: Hvorfor er det ikke bare å ta seg av babyen alene? Finnes tusenvis av alenemødre og -fedre som greier det, så hvorfor ikke du?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #11 Skrevet 2. januar 2009 Du risikerer jo å bli alene mor for godt etter dette da.Bare å venne seg til å klare deg alene.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #12 Skrevet 2. januar 2009 For det første synes jeg oppførselen din er helt fjern, og for det andre; hvorfor trengs det to voksne til å ta seg av et sykt barn? Det der har jeg aldri forstått. Det er jo bare et barn, og da trengs det vel ikke en hel hærskare av voksne for å klare oppgaven? Og bare for å ha sagt det; 20 år er ungt og det viser ofte igjen i oppførselen. En har ikke helt lært seg alvoret, og har lett for å være egoistisk og leve litt i øyeblikket.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #13 Skrevet 2. januar 2009 bare for å si det tilbake anonym 15.44 man trenger ikke å være for ung når man er 20 til å ha barn og mann. det kommer jo helt an å mennesket og oppførselen. finnes faktisk 40 åringer også som gjør slike ting. er selv 20! OG ER IKKE HI
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #14 Skrevet 2. januar 2009 La du ikke merke til at jeg skrev "ofte"? Det betyr "ikke alltid";) Hilsen godt voksen dame, som ble mor første gang i begynnelsen av 20-årene;)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #15 Skrevet 2. januar 2009 var gjerne litt kjapp med å svare. Det irriterer skikkelig når folk heletiden skal kommentere at når man er 20 år såe r mann for ung. hører det stadig vekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå