Spent Hattiec... Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Hei damer! Har akkurat testet positivt igjen jeg, og skulle så gjerne lagt inn termindato osv. på profilen min, men det får jeg ikke til. Fikk en dødfødt jente i uke 25, for litt over to måneder siden og det er terminen med henne som ligger inn, får ikke til å forandre det. Blir jo litt deppa av å få se "fra uke til uke" hva jeg går glipp av med henne også.. Må jeg slette profilen min og lage en ny for å få endret dette? Det blir litt dumt siden jeg har gullsmokkenmedlemskap også.. Håper noen av dere kan hjelpe meg!
Kjærlighet <3 Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Hei:-) Deg "kjenner" jeg fra ES. *klem* Så koselig at du også er her inne:-) Skjønner det er tøft å se uke for uke... Har du prøvd å krysse av for "har født"? Jeg har Aileen liggende inne som mine barn, selv om hun ikke lengre er sammen med oss... Skulle jo ikke være noe annerledes å ordne det nå enn når en er nærmere termin. hmm... Jeg måtte skrive mail til admin i høst da for da klarte ikke jeg å endre kom jeg plutselig på! Kanskje du skal gjøre det du og?
Spent Hattiec... Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2009 Hei! Takk for tipset!! :0) Skal se om det finnes en "har født". Hvis ikke så får jeg sende en mail til adm. Jeg vil jo også ha Oda inne som barnet mitt. Stor klem tilbake!
Spent Hattiec... Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2009 HURRA! Jeg fikk det til! :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå