fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 har alltid så lavt trykk...undertrykk på 50/60, og no dei siste dagene er det opp i 85, hovudverk og ikkje noe i form. hadde spor av eggehvite tidligere i uka, men ikkje no. har litt sukker +2 og +1 variere litt. er dette svangerskapsforgiftning? må sei har og ein puls på 116:(.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 du bør til sykehus for utredning i allefall.... jeg har normalt et trykk på 70/90 og på slutten av sv.sk mitt hadde jeg 90/110 (eller er det omvendt? husker aldri om det er under eller overtrykk som er høyest) uansett hadde jeg ikke høyt blodtrykk etter "normalen" men det var jo skyhøyt for MEG.... jeg ble ikke henvist videre enda jeg hadde ødemer, protein i urinen og forhøyet blodtrykk... det gikk nesten galt og ungen kom ikke fra det uten mén desverre... men sett i perspektiv.. vi kunne ha dødd... om ikke legen din er oppegående nok til å henvise deg videre på eget initiativ, så be om det selv. det går mest sannsynlig helt fint (det gjorde det med nr 2 da jeg ble henvist videre så fort jeg fikk symptomene ), men ikke drøy det... det er faktisk noe man kn dø av!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Det kan være, og svf utvikler seg fort, så jeg ville tatt en tur til lege. Jeg var sånn fram og tilbake med symptomene i flere uker før jeg ble lagt inn og det ble tatt hastekeisersnitt. Du bør få tett oppfølging.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå