Gå til innhold

Når begynte babyen din å smile?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min nydelige lille baby er 5 uker og han har ikke begynt å smile enda. Kan ikke huske når storebror begynte å smile. Har begynt å få litt øyekontakt men ikke så mye. Når han har knip kommer et skikkelig elvis-smil og det er så herlig!! Gleder meg til de første ordentlige smilene:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kom d første smilet når hun var ca 1 mnd! :)

Skrevet

Min lille snuppe smilte første gang når hun var ca 3 uker. Hun er nå straks 8 uker og smiler som bare det. Vi venter på at hun skal le til oss,men koser oss mye over at hun ser oss og smiler til oss...

Skrevet

gutten min begynte å smile rundt 4 uker og le rundt 7 uker :) nå er det ikke hehehe-latter, det er mer kvining og grynting, men det er jo latter da :)

Skrevet

Datteren min smilte første gang når hun var tre uker. Å le begynte hun ikke med før hun var mange mnd.

Sønnen min smilte da han var 1 uke og lo/knisa når han var en mnd. Trillende latter kom et par uker etter de første "knisa".

Skrevet

Hmm, begynner å bli på tide da, men litt vanskelig når han sover hele dagen..Er omtrent bare våken når han spiser. Er mer våken på natt men da er ikke jeg i humør til å prøve å få han til å smile:-)

Skrevet

Gutten min smilte med det jeg med sikkerhet kan si var ett bevisst smil på dagen 4 uker gammel. Mageknip smil har han hatt siden han ble født.

Han er nå blii 7 uker, og smiler masse, men latter har vi ennå ikke hørt. Vi venter i spenning....

Skrevet

han var vel 4 uker :D Mener å ha lest de begynner å smille mellom 3-6 uker.

Så han smiler nok snart skal du e :D

Skrevet

han var nesten 4 uker. førstemann var 3 uker. nummer 2 har nå begynt med en svært morsom gryntelatter. :) heheheeheh ler bare jeg tenker på det. han er 10 uker gammel nå. er så gøy med disse små menneskene.

Skrevet

Han var rundt en måned gammel, men det tok litt lengre tid før han tydelig "besvarte" våre smil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...