Gå til innhold

Har dere handlet noe på salg i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant dere noe fint?

Jeg har ikke vært på salg, får nok ikke muligheten heller. men men :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ja, har nettop vært på europris og handlet julepynt på salg. Får ikke tid til å gå i butikker før tidligst mandag, men jeg har ikke så mye penger å bruke, så det blir nok ikke så mye shopping på meg.

Skrevet

Jeg kjøpte en lysestake til halv pris på nille hehe.

Ellers så skulle jeg handle på Rimi. Tenkte å bruke mastercard-gavekortet min kjære fikk fra jobben....MEN de tok ikke slike kort. Så der sto jeg da, uten penger. Måtte ringe samboeren å få ham til å før penger fra en konto til en annen slik at jeg fikk betalt. Var litt pinlig kan man si :-P

Skrevet

jeg har vært land og strand og lett etter en tv.benk,men finner ingen som passet mitt behov.

Men fikk kjøpt meg puter til spise bord stolene, som for øvrig kunne vaskes på 60 grader, og cd stativ.

Skrevet

Hvordan puter?

Er på jakt etter sofaputer, hadde de noe billige der?

Skrevet

Jeg har handlet en bukse til mannen min og to topper til meg ( men toppene var da selvfølgelig ikke på salg). Så handlet jeg endel bodyer til lillegutten som var nedsatt 50 %.

Men det jeg skal prøve finne på salg er sko og en tv benk

Skrevet

Fant meg jakke :) Satt ned fra 1200 til 350 (!!)

Også ble det noe småting til junior selvfølgelig....

Skikkelig fornøgd for jeg har ønsket meg ny jakke lenge, skal gi den jeg gikk gravid med til UFF.

Skrevet

Vi har kjøpt ski med alt til eldstegutten vår, han gleder seg veldig til å ta dem i bruk. Mulig at vi kjøper ny seng også hvis den rette kommer på salg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...