Gå til innhold

Flere som må tisse HELE tiden??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må tisse absolutt hele tiden. Våkner ofte på natten også, fordi jeg må tisse. Flere??

Jeg har tidligere vært plaget med urinveisinfeksjon, kan det være dette som kommer tilbake??

Når jeg har hatt UVI før, har jeg alltid bare hatt veldig svie, ikke måtte løpe på do. Kan symptomene ha endret seg??

Jeg har forresten også økt utflod og kløe/sopp!

Jeg er 19+6.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 12+5 og må tisse hele tiden, men har ikke økt utflod, kløe eller sopp. Det frustrende er at det ofte bare kommer et par dråper når jeg er på do. Føles ut som en lett blærekatarr, men har ikke plaget meg så mye enda at jeg har gjort noe med det...

Skrevet

Jeg er i uke 18 og må tisse HELE tiden, er oppe minst 7 ganger hver natt. Veldig frustrerende å ikke få sammenhengende søvn, men håper bare det gir seg snart:P Jeg har hatt det sånn i 2 mnd nå..

Skrevet

Er 25 uker nå og har tisset HELE tiden siden uke 8 tror jeg!! Noen dager er det flere ganger per time, og må opp ihvertfall 2 ganger om natta.. Har blitt ganske vant til det nå da!

Var mye plaget av urinveisinfeksjon før, men hver gang jeg har blitt testet under svangerskapet har alt vært bra.. Det hjelper mye å drikke tranebær juice i tillegg til mye vann slik at alt blir 'renset' og minsker sjansen for infeksjon.. men det hjelper seff ikke mot mye tissing!!

Lykke til videre!! Masse spennende som skjer de neste ukene : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...