Tøvsjura Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 har termin om 15 dager, 1701 og er nå 38+1! er litt utålmodig nå, særlig etter at en venninne av meg kunne meddele at hun er på føden i dag har hatt en del murringer og smerter i rygg/korsrygg samt er plaget av litt nedpress så lurer på om det ikke skjer noe snart flere som er litt utålmodige nå?
Hakkamella Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Venter her og! 29 dager igjen. Syns det er lenge. Men det blir ikke så mange sprell på meg fremover... fikk nok i dag (les innlegg om gode samaritaner) Så nå er det sofaen og hjemmets lune hygge stort sett frem til fødselen
Tøvsjura Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2009 tiden går aldri fort nok hvor ligger innlegget?
Gutt05Jente09 Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 Jeg er veldig utålmodig nå, men skjønner jo at jeg kan jo ikke ha så flaks at hun kommer nå! =) Sist fødte jeg på termindagen.. Men har utrolig mye mer energi idag enn jeg har hatt ellers i svangerskapet, så håper at noe skjer snart! Har også veldig vondt i korsrygg og nederst i magen! Får nok bare smøre oss med tålmodighet gitt...(lettere sagt enn gjort) Har termin 11.01..
Tøvsjura Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2009 tenker akkurat som deg! jeg fikk 4 dager før termin sist gang,og er plaget med smerter og murringer! er rett og slett UTÅLMODIG nå
Babyønske �� Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 Har termin i dag, og har vært veldig tålmodig til nå. Ville veldig gjerne komme meg over i 2009 før noe skjedde, og sånn gikk det jo også. Men nå begynner jeg å føle meg klar for at noe kan skje. Er veldig klar for å få det overstått, men på en annen side ikke helt klar allikevel. Vet ikke helt hva som gjør det. Vanskelig for å forestille meg hva jeg går til både når det gjelder fødsel, og det å få en baby å ha ansvar for. Men gleder meg ubeskrivelig mye også da.... Har ikke hatt tegn på noe som helst før i går kveld, da begynte jeg å få svake mensmurringer, og har kjent disse til og fra i hele natt og nå i dag. Går ut i fra at det modning, og det er da på tide nå. Håper bare det ikke går alt for lang tid før det utvikler seg til noe mer.
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #7 Skrevet 2. januar 2009 Ja, absolutt.. 9 dager igjen idag ( 39+0 ) , så termin nærmer seg jo. Neste helg liksom Men prøver å belage meg på at det KAN gå enda 3 uker før det er en baby her. Litt frustrerende.. Jeg er veldig utålmodig!
flypapir Skrevet 2. januar 2009 #8 Skrevet 2. januar 2009 Jeg har også begynt å vente nå. Synes det var helt greit at ikke noe skjedde i 2008, men nå begynner jeg å bli relativt klar mentalt sett... Er ikke 100% klar for selve fødselen, men er utrolig lei av å være gravid. Er 38+2 i dag, så har 14 dager igjen til termin. Gikk 15 dager over sist, så er kanskje tidlig å begynne ventingen for min del, men er jo lov å håpe... Har i grunn ingen nye symptomer heller. Kynnerne har vært der i flere mnd. Har hatt murringer og ryggsmerter i flere uker alt. Er også kvalm og uvel i magen, uten at det betyr at fødselen nærmer seg... I dag våknet jeg dessuten med skikkelig vondt i halsen, og dersom det utvikler seg til noe mer starter nok ikke fødselen i disse dager (man er vel gjerne frisk når denne starter?). Er hvertfall noen spennende uker vi har foran oss nå!
Itsrejk Skrevet 2. januar 2009 #9 Skrevet 2. januar 2009 Begynner å være i ventemodus, ja (termin om fem dager) - men er ikke kjempeutålmodig ennå. Det jeg venter mest på er at lillebror skal legge seg til med et eller annet i bekkenet mitt (aller helst hodet, selvfølgelig) som gjør at han kan bli født vaginalt. Nå tror jeg han ligger på tvers, med føttene nedover...ikke spesielt gunstig. Har hatt litt kynnere og mensmurringer de siste par dagene (ikke i det hele tatt tidligere i svangerskapet), pluss at den berømte proppen gikk i dag tidlig (tror jeg da). Men det kan jo gå lang tid før det fører til noen fødsel, så jeg prøver å ikke stresse. Koser meg med slutten av graviditeten, men gleder meg veldig til å få møte minstemann!
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 2. januar 2009 #10 Skrevet 2. januar 2009 Ja, har termin 5 januar, men vært veldig utålmodig siden vi kom over i 2009. I dag begynte mensmurringer i både mage og rygg, pluss rosa slim, så jeg håper det betyr at fødselen ikke er langt unna. Nå skal det spises sterk indisk mat for å sette fart på sakene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå