☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Det sies at hostesaft skal liksom gjøre slimet i livmorhalsen tynnere slik at spermiene lettere kan ta svømmeturen - men hva slags type hostesaft kan man bruke? Eller spiller det ingen rolle?? Ble bare litt nysgjerrig, håper noen både kan og vet.... =) Klems
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Jeg brukte solvipect eller hva den nå het sist.
superspent75gravid Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Hei, jeg tror ikke selve merket på hostesaften har noe å si, men det må være slimløsende hostesaft. Du kan også bruke otrivin nesespray istedet. Fungerer på samme måte som hostesaften:)) Jeg har prøvd en mnd med det uten hell, så nå kjører jeg uten noe!! Neste pp tenker jeg å prøve akupunktur. Har hørt mye positivt om det;)) Lykke til!!
hæppi;) Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 Jeg har prøvd både Bisolvon og Solvipect i mange pp uten hell dessverre. Jeg har også tenkt til å prøve uten nå. Har begynt å tenke at for alt jeg vet så er slimet mitt tynt og glatt nok som det er, og at jeg bare gjør det vanskeligere å få til en befruktning hvis det blir enda glattere. Vanseklig å vite hvordan det egentlig er der inne;)
løveprinsen <3 Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Jeg har vært gravid 2 ganger og begge de pp jeg ble gravid tok jeg solvipect. Så jeg har stooor tro på det:-)
Xmas-magic Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 Jeg også! Brukte over et år på å få førstemann, men så begynte jeg med el-tester for å sjekke når jeg hadde el, og tok samtidig en slurk med Solvipect hver dag rundt el. Funket på første forsøk.. Med nestemann brukte jeg samme oppskrift, og det funket også på første forsøk! Nå skal vi sette i gang med nummer tre - så da blir det spennende å se om det funker igjen ) Lykke til !!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. januar 2009 Oj - så spennende - har tatt noen slurker Solvipect i dag og har også EL-smerter i dag, vet jo ikke om jeg har EL i dag (hvis 28 dagers syklus) eller EL i morgen (29 dagers syklus)? Det holder sikkert ikke å ta noen slurker hostesaft sånn helt tett inntil EL, men prøvde nå ihvertfall.... kan jo ikke skade tror jeg =) Er min 3 pp nå (men 6 mnd siden vi begynte med prøvingen), så krysser fingre (men ikke bein) for at spiren sitter denne gangen - ellers skal jeg til GU neste uke til en skikkelig sjekk - da det er en stund siden sist. Tusen takk for svar alle sammen =) Klem fra
4blir5 Skrevet 3. januar 2009 #8 Skrevet 3. januar 2009 Jeg var syk rundt EL denne gangen, hadde halsbetennelse og feber og tok Solvipect pga hosten. Men mannen gav seg ikke for det, vi hadde sex 3 ganger rundt EL, og i dag på IKM testa jeg positivt på QR!!!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 4. januar 2009 Gratulerer!!! Håper det blir min tur etterhvert også =) Klems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå