☠Diamanda Galas☠ Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 heisan;-) er bare inne og kikker etter deg;-) du er vel ferdig med EL og inne i den grusomme ventetiden...krysser alt jeg har for deg, for jeg vil ha selskap på 1.tri;-) 6+1 idag, og svimmel og uggen...noe jeg tar som et godt tegn, selv om det er plagsomt;-0
☆chiquita☆ Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Hei! Så koselig du kikker etter meg:) Hadde nok El for ca en uke siden. Så har faktisk begynt å kjenne litt stikk i den ene sida og skikkelig ømme pupper. Så jeg krysser alle fingre og tær for at det har klaffet nå. Og hvis det er sånn,så kommer jeg bare til å ligge 2-3 uker etter deg:) HÅPER HÅPER HÅPER!!!!!! Har drømt om at jeg er gravid også, og det har stemt før både på meg og på venninner. Bestillte 2 CB tester og 5 strimler igår,men skal vente en uke med å begynnet testinga tror jeg.. Du tat vel alle symptomer som et godt tegn ja. Det kommer jeg også til å gjøre. Skal ikke klage en eneste gang. Har du fått tidlig Ul time?? Jeg har fått beskjed om å ringe med en gang ettr positiv test å bestille:)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2009 hei;-) vet også om flere som drømmer at de er gravide, og er det;-) hadde vært så koselig om vi kunne fulgt hverandre videre;-) jeg får uansett UL i uke 12 på sykehuset pga kronisk sykdom, og har vel egentlig bestemt meg for å vente til da så sant jeg ikke får blødninger, eller symptomene avtar...men vet at jeg kan ringe gyn og få ul med en gang...men jeg har en god følelse denne gangen, og er ikke så bekymret...eh..litt kanskje;-) (forrige gang hadde jeg jo blødning allerede i uke 5+0, og det var mye frem og tilbake helt til uke 12...) nå kommer besteforeldre å henter min 3-åring(sambo er på jobb), så jeg kan slappe av litt...herlig;-) skal kikke inn etter deg, og høre etter videre utvikling;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå