En blå å en rød:) Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Tenkte å overraske mannen min med en litt forsinka bryllupsreise på SPA:) Noen som har tips til hvor vi kan dra? Vil ha ei langhelg. (Tors-man e.l.) Gjør ikke noe om det er i utlandet.. Noen som har vært på spa og kan anbefale et hotell? Tenkte å reise når jeg er rundt 5 mnd på vei. Takk:)
Clementine Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 I siste utgave av gravid er det masse informasjon om hvor man kan få spesialpakker på spa for gravide. Men det er stort sett i Norge. Vi skal på spa om to uker til, kjøpte spatur i gave til mannen til jul. Vi skal bare på et spa i nærheten, så reiser ikke vekk. Skal ha en romantisk dag bare oss to. Kjøpte da en pakke som heter spa for to, og da tilpasser de behandlingene jeg får siden jeg er gravid. Det er på Spandabel i Kristiansand, som jeg tror har pakker hvis du trenger hotell, det ligger jo på hotell Norge. Ellers har jeg hørt mye bra om Spahotellet i Kragerø og et i Stavanger som jeg ikke husker navnet på i farten.
En blå å en rød:) Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2009 takker for raskt svar! Da skal jeg kjøpe siste GRAVID...(må vel bestille abonement tenker jeg...
Clementine Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 Tror det kommer nytt blad til uka, så lurt å gjøre det fort. Sjekk før du kjøper at det var det som er ute nå det står om spa i... har flere liggende, så husker ikke helt om det var siste, men tror det.
edvina har fått en gutt Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 http://www.drholms.no/ Anbefaler dette hotellet på det sterkeste. Nydelig eksklusivt shiseido spa. Vi hadde en drømmehelg...
PinkeyWinkey-FØDEKLAR<3 Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 Jeg anbefaller hotell Alexandra i Loen (etter dronning Alexandra) Vakker hotell i gammel stil, kjempebehaglige rom og service. Kjempeflinke spaterapeuter, og det føles i grunn som om du er i utlandet, for du blir behandlet så spesielt Ute er det vakre fjell, de har også utebasseng som er oppvarmet hele året og boblebad på taket av hotellet. Jeg og min kjære skal dit fra 15 til 17 januar og vi gleder oss stooort! Har også ordnet med overaskelse på rommet, for vi er også nygifte! De ordner alt etter våres ønsker, heeeelt herlig alt sammen der! Og maaaaaten, maten! Jeg kan LOVE deg at du aldri vil spise noe mer deilig! den sikkert 50-70 m lange bufeen som har ALT! Og kokker live som steker det du vil ha... oh, jeg gleder meg!! www.alexandra.no
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 2. januar 2009 #7 Skrevet 2. januar 2009 pers hotell på gol? jeg og sambo var der i høst. ikke var det dyrt heller. vi bestilte velværeferie. bodde på hotell 2 netter, fullpensjon. og fikk 90 min valgfri spabehandlig hver. kom på 6000. koselig hotell. og nydelig mat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå