Espoir Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Han er 4 og sikkert fortsatt smittsom. Men mannen er på sykehus, og vi MÅ handle mat, så jeg er nesten nødt til å ta ham med. Hadde dere gjort det?
3b@rnsmor-30* Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 mine var med og handlet da de hadde vannkopper. så lenge de er i form kan de jo ut og leke til og med i følge lommelegen.no... vannkopper smitter ved dråpe smitte og kontaktsmitte..
Espoir Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2009 JA, FORMEN er på topp. Vu har egentlig lyst til å gjøre noe bstemt sammen, men da må i kjøre kollekrivtrafikk. Er litt bekymret for smitte da også, men...
3b@rnsmor-30* Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 ja kollektivtrafikk ville jeg kanskje vært litt mer forsiktig med... siden det blir veldig lite og innestengt.. vet jo ikke om det er syke eller eldre folk som kan bli skikkelig dårlige der... men på butikken ville jeg satset på altså.
Espoir Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2009 Ja, da tar vi ihvertfall sjansen på butikken. Den kollekrivtransporten er egentlig bare Fløibanen, opp på Fløyen (fjell) i Bergen, ett stopp, så det er sikkert ingen syke der. Mn jeg vet ikke, kanskje vi dropper det likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå