Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen andre som har ikm uke 4? begynner å gjøre meg klar til el.test neste uke :) Denne gangen blir det barn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg har IKM i uke fire, sånn ca på fredagen tror jeg, men er ikke helt regelmessig...

ja denne mnd skal det blir barn ingen tvil om det... hehe;)

håper å være ferdig med mensen i dag jeg, men neida.....:( så da håper jeg den forsvinner i løpe av morgen dagen, så vi kan sette i gang så fort som mulig:)

har sååå lyst på en liten hemmelighet i magen nå..:)

har du barn fra før eller?

jeg har en sønn på 20 mnd..

Skrevet

jeg har IKM på torsdag... i uke 4.. :) Håper tiden går fort frem til det!

Nei har ingen barn, men er veldig klar nå!! Er på tide med et nytt stadie i livet :) Er omgitt av andre sine barn hele dagen, så nå er det på tide for oss også! :)

Masse lykke til, også får du si i fra hvordan det går!

Skrevet

jeg har IKM uke 4. ca den 20-21 januar tror jeg...... håper det blir på denne gangen, går bare å tenker at no må vi ha oss en runde i høyet....slik at vi har har noen på lur.... bruker ikke EL tester. men første gangen med pergotime.

Skrevet

Jeg har ikm rundt 20. jan, så henger meg på her;) Har ikke store forhåpningene siden vi ikke har fått det til enda, men er jo alltid litt spennende fordet. Jeg har EL en gang mellom onsdag og lørdag i neste uke. Har bestilt CB EL-tester, og skal kjøpe masse vitaminer til meg og sambo. Masse lykke til alle sammen, håper det blir mange positive tester i uke 4:)

Skrevet

Jeg har ikm i uke 4.. litt usikker når, men sier til meg selv at det er ca den 21. Og den uken er jeg bortreist til sydenland... :S

1 pp, så dette er veldig spennende:)

Skrevet

Jeg har også IKM i uke 4. Er på dag 14 på torsdag, men siden jeg var 5 dager over tiden sist er jeg litt usikker på om jeg fremdeles har 28 dagers syklus eller om jeg plutselig har fått helt ny rytme (sluttet med hormoner for 6 uker siden). Så jeg aner ikke om jeg har EL nå på torsdag eller om en uke. Ser for meg at vi må ha intensiv prøving fra idag og til godt inn i neste uke. Det blir litt av et slit;)

Skrevet

Tror jeg har IKM 25jan, men er litt usikker...har nemlig nettopp sluttet med p-pilla og har gått på den i mange år nå. Hvis syklusen er på 28 dager har jeg EL 11jan, så vi får bare prøve å se:-)

Noen av dere som har brukt p-pilla lenge og har erfaringer ifht dette?

Skrevet

Henger meg på, etter rett den 19 januar....får bare vente og se. Spennede:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...