Gjest Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Jeg bestilte lenge før jul litt diverse fra Linus og Lotta, fikk e post om at pga flytting var det rot.Idag fikk jeg inkassovarsel på en regning.Har ikke mottatt en eneste ting fra de. Kunne kvelt de med den regninga, har jo ikke fått noen varer enda jo???
ipeggy Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Ring og snakk med dem! Du betaler i hvert fall ikke regningen før du har fått varer. Regner med at faktureringsprosessene der går uavhengig av distribusjonen deres, og at det er derfor du har fått purringen. Bare ring og forklar, så får de sendt varene og utsatt betalingsfristen, eller kansellert hele kjøpet.
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Får nok ringe de ja, men er de påståelige så ender det vel med at jeg må betale,åhhhhh altså....Har en epost der de viser til at alt blir forsinka..men det har jo ikke kommet en pakke jo..skal iallefall avbestille orderen.
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 Tror dere at de svarer på telefon da??? Neida. grrrr
entil :) Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Samme hvor påståelige de er må du ikke finne på å betale! De må kunne bevise at du har fått varen. Jeg vil tro de er ganske forsåelige, i og med at de allerede har innrømmet rot. Du er sikkert ikke alene i denne situasjonen.
Mammamm m nr 3 i magen Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 Ring først. Virker noe usikkert sender du også en mail. Der avslutter du med: Minner om at omstridte krav ikke kan sendes til inkasso ifølge norsk lov.
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #7 Skrevet 2. januar 2009 Fikk endelig tak i de, joda pakken var sendt den, men jeg har ikke fått beskjed.Var rett adresse også, så snålt??? Men har kansellert ordren, trenger ikke julekjolen nå. De skulle ta det videre med posten.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. januar 2009 #8 Skrevet 2. januar 2009 Ikke betal, uansett hva du gjør. Du har ikke fått varen, og skal IKKE betale. Kontakt inkassoselskapet, det er nemlig de som er ansvarlige for regningen din nå- og du må bestride kravet skriftlig overfor dem. Man kan ikke sende inkasso videre når det er bestridt. Men du må ta kontakt, ellers risikerer du at det går enda videre og baller på seg med stadig mer gebyrer. Dessuten må du få vekk betalingsanmerkningen dette har skapt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå