Gå til innhold

Linus og lotta opp i......er rasende nå.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte lenge før jul litt diverse fra Linus og Lotta, fikk e post om at pga flytting var det rot.Idag fikk jeg inkassovarsel på en regning.Har ikke mottatt en eneste ting fra de.

Kunne kvelt de med den regninga, har jo ikke fått noen varer enda jo???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte et spill fra cdon.com som jeg skulle gi til vesla i julegave. Bestilte en stund før jul, og har fått mail om at varen er sendt ut og den har vi ikke fått, men purring, DET har vi fått... Argh!

Skrevet

Eit år bestilte eg ein del frå Spar Kjøp før jul, julepynt og dukar osv. Men eg fikk aldri pakka, eg sendte bestillinga mi så eg tenkte at den kanskje hadde blitt borte i posten.

MEN så får eg regning på litt over 100kr for returen av pakka..........

Eg hadde skrive rett adresse på lappen eg sendte men det var ikkje den adressa som sto på regninga. Ringte og dei hadde rett adresse registrert på meg men pakka var sendt med feil adresse. Den kom ikkje fram men regning kom fram.....dei sletta den da....

Det er skikkelig ergelig når slikt skjer, du er sikkert fakturert i systemet men grunna rot som dei sa så har dei ikkje fått sendt varenen dine og dermed går frammleis regninga sin gang uavhengig om du har fått vara di el ikkje. Men ta kontakt med dei så ordnar det seg nok.

Skrevet

Må nok ringe ja, får sate på at jeg ikke er så uheldig at jeg må betale for varer jeg ikke har fått...Det måtte ei venninne av meg,de nekta gi seg.Men det var ikke Linus/lotta da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...