Gå til innhold

Noen som kan kjenne igjen disse "symptomene"??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sykt vondt i underarmen, over håndleddet.. Det stråler fra litt over håndleddet og over albuen.

Vondt når jeg skrur av en kork, vondt når jeg bærer osv.

Orker ikke noe legebesøk, så håper dette går over snart. Hatt det noen dager... Klarer ikke skrelle poteter engang.

Noen som vet hva det kan være??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Senebetennelse kanskje? Har du også vondt i huden? Hvis du klyper litt skinnet?

Skrevet

tipper senebetennelse, ja!

husk å hold armen i bevegelse, (men ikke de samme belastende bevegelsene) og spis masse masse omega 3, ta 7 gram fordelt utover dagen!

Skrevet

Senebetennelse kanskje? Har du en litt "tjukk" følelse inni armen?

Om det er senebetennelse burde du absolutt dra til legen. Den kan spre seg oppover i armen og du kan plages over år! I know... :/

Skrevet

Hms, ja det gjorde veldig vondt faktisk:-p

Er det noe å å kjøpt til å smøre på eller noe på apoteket kanskje??

Skrevet

Høres ut som senebetendelse ja. Mannen min har vert sjukemeldt sida slutten av oktober han nå. Er på jobb idag men burde nok ikkje ha vert det. Legen hans skal ringe han til måndagen, så får me sjå kva ho seier da. Også får me sjå kor mykje paracet og ibux han kjem til å stappe i seg i kveld...........

Skrevet

Oj da. Jeg får se om det ikke bedrer seg i løpet av de nærmeste dagene, så da får jeg vel kanskje bare ringe legekontoret og spørre etter en time:S

Usj, hva får man senebettenelse av da??

Skrevet

Jeg syntes også det høres ut som senebetennelse, men nå er ikke jeg noen lege. Jeg har hatt mye senebetennelse og det "knepper" inne i armen, kjennes nesten ut som om man klemmer på en pose med mel.

Du skal for all del bruke armen, men den skal hvile i noen dager først. Senbetennelse kan oppstå av at man bruker muskler på en måte man ikke er vant med. Hvis det ikke gir seg burde du ta deg en tur til legen og få betennelsesdempende eller kortisonsprøyte...

God bedring da, får håpe det gir seg raskt:)

Skrevet

Det absolutt beste rådet jeg kan gi deg er å dra i skinnet. Alltså dra det opp og ut fra senen. Da får du bedre blodtilførsel og slaggprodukten transporteres vekk. Det er vondt , kjempevondt men det må til! I tilegg kan du kjøpe napren eller naproxen på apoteket og ta det som en kur. Det hjelper mot betennelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...