Gjest Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Jeg har ikke lyst at svigermor skal bli bestemor til datteren vår. Jeg liker henne bare ikke. For alle andre er hun sikkert kjempehyggelig, men jeg klarer ikke å se det selv. Hun er ikke slem, men hun kommer med så masse dumme kommentarer og bryr seg med alt mulig. Alt fra økonomien vår, til hvor mye jeg legger på meg i svangerskapet. Hvor vanskelig det er å få av kiloene og blablable. Jeg blir irriterrt bare jeg tenker på henne, hehe.. Stakkars samboeren min. Han er verdens snilleste og beste kjæreste og jeg gleder meg masse til å få barn med ham, og senere gifte meg med ham. Men svigermor, hun kunne jeg vært foruten..:S Hva i allverden kan jeg gjøre??
StrilenツEndelig.mammaღ Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Du har et luksusproblem i forhold til meg. Eg har en svigermor som kommenterer alt mulig og skal legge seg opp i alt. Problemet er bare at ho aldri gjør det foran meg... Bare til mannen min. Og eg skulle så gjerne ønske at ho hadde kommet med noe når eg var der for da hadde eg tatt ho for meg og vel så det. Liker ikkje henne i det hele tatt, men det er jo mammaen til mannen min, så eg må liksom bite tenna sammen noen ganger. hos oss er det bare snakk om besøk en ytterst sjelden gang, vi gidder aldri gå på besøk for morro skyld. Det må være en grunn til det liksom. Men hos mine foreldre er vi støtt og stadig, mannen har fått et kanon forhold til de og de er egentlig mer foreldre for han enn hannes egne foreldre. Og det tror eg plager hans foreldre litt. Men eg har funnet ut at vi faktisk ikkje kan gjøre alle til lags. Og det må folk bare finne seg i. Om eg hadde vært deg hadde eg satt henne på plass. Sagt at ho virkelig ikkje har noe med hvor mye du legger på deg og sånne ting. At dere er voksne mennesker som må få lov å være voksne. Du forteller ikkje henne hvordan ho skal leve livet sitt, så da har ikkje ho noe med å fortelle dere hvordan dere skal leve. Javisst blir det sikkert en sur mine, men pytt sann. Da slutter ho forhåpentligvis med det. Og det er det jo verdt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå