Gå til innhold

Ang postbanken

Mamma`n til Jens Olliver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal sette inn penger til ei vennine, hun skulle helst hatt dem i dag.

Je har en annen bank...

Derfor lurer je på hvordan je evt skal gjøre dette, betaler je via nettbank tar det vel noen dager?

Noen som vet om je kan gå inn i en post i butikk å sette pengene rett inn på hennes konto. Og hvor lenge tar det før hun har dem på kontoen da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tar ikkje noko dagar hvis du brukar banken din og setter inn på postbanken, det kan ta ei ukes tid.....

Men hvis du har kontonr hennars så kan du reise i post i butikk og setta det rett inn på kontoen hennars der. Da skal ho ha det med ein gong.

Skrevet

det lønner seg å forklare saken på postkontoret, i teorien tar det litt tid før pengene er overført, men jeg har ved krisetilfeller fått satt inn penger fra min postbankkonto til min søsters postbankkonto, da forklarte jeg at det var krise (hun sto på værnes uten penger!)

dnbnor eier postbanken, så dersom det er banken din, går det muligens litt raskere..

men forklar på posten at det haster litt, mulig det hjeper!

Skrevet

Takk for svar.

Da skal je gå å snakke med posten. Er nemlig litt krise, hun har enda ikke fått lønning å skal ta toget for å besøke meg i morgen. hihi så håper jo dette lar seg gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...