Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er ekstremt plaget med soppinfeksjon hele tiden, synes sund på mannen min som klager på at forhuden hans blir helt stram og tør og han klarer ikke å stå lengre når han skal på do.. dagen etter vi har hat sex... det blir jo bedre etter hvert men i går igjen vet jeg ikke om det er ny sopp infeksjon fordi når han skulle på do etter på kom han og viste meg at det var masse gulaktige klomper på karen som kom i fra meg.... og det va der i morres når jeg sto opp va det komt en go klatt i gjen i trusa..

jeg vet at de klompene kan være tegn på ny sopp infeksjon men jeg er ikke vært plaget med noe nå i forkant, det pleier jeg altid og vere på noen måte... ble litt rett om det kan være fra slimpropen.. ser ut som enn bare har tørkt seg ganske godt når enn har vært på do vis dere fårstår at du har litt papir inni.. jeg er litt redd for jeg har vært håven i de inderse kjønsleppene også men det konne bare komp av trykket siden barnet trykker sont nedover.....

så lekker jeg litt men hva det vet jeg ikke..... hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du.. Vi har hatt noenlunde samme problem her. Kjøp en tube med canesten salve til mannen din! Han har nok fått sopp han og. ( duvil bli smittet på ny av han hvis han ikke behandler seg!! :) Soppen i segselv er jo disse hvite toalettpapirlignende greiene.. =) =) men der høres jo veldig ut som om sliproppen din er på vei ut eller har gått. Hvor langt er du? Soppen kan jo irritere livmorhalsen slik at den går, min har gått... Ivertfall litt om ikke hele, så jeg ringte føden for å sjekke omdet var farlig å bruke canesten tabelett.. Det var vist helt i orden så lenge vannet ikke var gått. Hvordan lekker det hos deg? Kansje du burde tatt en telefon til føden ang lekkasjen før du behandler deg på ny..

Skrevet

jeg er 28 uker nå i måren faktisk.. lekker vankseligt og forklare det kommer bare noen dråper i trusa av og til.. så jeg springer på do skifter og ja det er ikke mye heler... han har... jeg har.. har høyt forbruk på canasten kan du si.. men selve soppinfeksjonen i seg slev pleier og svi til de grader på meg selv før det kommer så langt og har ikke kjent noe til det.....:( er litt skremt. det er jo ikke akoratt mil sex heller... så er nesten litt redd for noe kan være galt...

Skrevet

Hei! Jeg er også plaget med hyppig soppinfeksjon denne gangen. Jm anbefalte meg å ta 6 dagers-kuren til Canesten istedet for 1 dagers kuren. Flere gravide hadde merket at oppholdet mellom infeksonene ble litt lenger. Det kan jeg bekrefte at er tilfellet hos meg også. Tar lenger tid å behandle, men soppen holder seg borte litt lenger enn det den gjorde med 1 dagers-en..

Og som det blir skrevet ovenfor: Viktig at mannen også smører seg og blir frisk, hvis ikke er dere i en ond sirkel..

-Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...