Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i 40-års lag i morra til ei venninne, men er helt tom for ideer ang gave. Er det noen som har forslag til hva jeg kan gi? Ikke vin eller blomster.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gavekort hos hudpleie, frisør eller resturant.

Noe glass, servise hun samler på?

En god bok.

 

Skrevet

gavekort på et spa.. mange forskjellige behandlinger å velge i.

 

 

Skrevet

Takk for fine forslag :-)

Skrevet

Mannen min fikk mye fjas!! Kompisene hadde tydeligvis vært på en "moro" butikk.. Øl-caps, sperm bank masse i den sjangeren... Regner med at de "la i potten" de som er vanlig her.. dvs så var det Tull&tøys til over 1000 kr!!! Var skuffet på vegne av gubben,.. Det hadde vært bedre med 20 håndklær i gusjegrønt!! Jaja, de fleste fyller 40 fremover.. det kan bli mye unyttige gaverå gi bort!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...