Gå til innhold

Nå er jeg lei...flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i dag 34uker på vei, og merker at jeg er temmelig lei av å være kvalm og svimmel. Hadde det kommet til et fast tidspunkt på dagen (les morgenkvalme) hadde det vært ok, men når det bare kommer som kastet over meg blir jeg litt lei...for å si det mildt! Trodde det skulle gi seg etter hvert i svangerskapet, men nei da..heller bare blitt verre!

Nå når jeg sitter i sofaen får jeg plutselig innmari høy puls, blir tungpustet, svimmel og kvalm, så da bærer det av sted på do, men kaster jeg opp? Nei da, det bare ligger og hilser på drøvelen min..herlig!

Er det flere som har det sånn, og som begynner å bli rimelig klar for å komme i form igjen? Hehe, måtte bare få dette ut..begynner å bli litt gal, og stakkars sambo som er så snill og god hele tiden og hjelper til med alt..

Jaja, lykke til videre alle sammen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men må kanskje også få med at midt oppi alt dette GLEDER jeg meg VELDIG til prinsen kommer i februar:-) For all del!! <3

Skrevet

Syntes nesten dette høres ut som lettere angst anfall jeg. Du har ikke undersøkt dette??? Er jo ikke noe farlig da, men veldig ubehagelig og kjedelig.. :(

Skrevet

jeg kan skrive under på at jeg er lei ja....spesielt i dag!

13 dager til termin, og ble sendt til vurdering på føden av legen min...hadde proteiner i urin, bt lå på 145/94, ødemer på 3 og hodeverk til 1000!

Ble sittende på føden i 3 timer i dag uten uttelling! Først sparketest (som ga fine utslag), så en haug med blodprøver..jordmor ville gjerne strippe meg evt. vurdere å sette igang fødsel. men så kommer en overlege fra fødepoliklinikk og avviser det hele pga dårlig bemanning i helgen:( Dessuten var det ei som nettopp var satt igang, så de hadde fullt opp. Ville visst ikke fremprovosere noe fødsel nå, i tlfelle det kom inn flere. Det har jeg jo på en måte forståelse for, men blir så frustrert!!! Så jeg ble sendt hjem med beskjed om å hvile, hvile,hvile..... Har fått time til ul og stripping, evt. vurdere å sette igang torsdag neste uke dersom ingenting skjer av seg selv før det.....*blæh*

Så jeg er noe lei ja....hadde bare hodet mitt fungert skikkelig og ikke verket sånn så hadde alt vært myyye bedre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...