Herlige barn har jeg fått Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Eller er det en dårlig ide? Vet babyen som er på vei har mer enn nok klær så tenkte jeg kunne gi en splitter ny bæreslynge som mammaen eller pappaen kan bære babyen i.
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 JA! Det er en fantastisk idé! JEg gir alltid MTer i gave jeg:)
TreHjerter Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 En super gave, mye bedre enn klær som likevel ofte bare rekker å bli brukt noen uker før det blir for smått En bæreslynge kan man jo bruke et par år -minst!!! Faktisk det eneste jeg ønsker meg denne gangen!!!!
meg og jentene Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Utrolig bra gave. Bare pass på at hun ikke har fra før (eller en som bør byttes ut).
mamman til to gutter Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 Jeg vil si det kommer helt an på mamman og pappan. Jeg tror ikke jeg hadde brukt den noe særlig hvis jeg hadde fått en, men hvis det er en mamma og pappa som kan tenke seg å bruke den, så er det en fin gave. Du kan jo evt kjøpe den et sted det er mulig å bytte den i noe annet hvis de ikke ønsker å bruke den.
AO3 Skrevet 2. januar 2009 #7 Skrevet 2. januar 2009 En fantastisk gave, som jeg gjerne skulle fått selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå