_Mita_<3 Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Jeg er 9 uker.. Morsuke og fosteret 7 uker.. Hva sier dere når noen spør langt dere er på vei.. skal jeg si 9 eller 7? Husker rett og slett ikke hva jeg gikk etter sist gang. hehe
_Mita_<3 Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2009 :)9 Er egentlig det jeg sier å går etter.. er 9 uker osm står på siden min her inne når jeg logger inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå