☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Tenkte jeg ville høre litt her. Svigerinna mi ble innlagt idag med blodprosent under 5,har gått ned mye i vekt i det siste og generellt dårlig allmenntilstand. Huff,er så lett og tenke det verste?spes kreft f.eks men er det andre ting som kan være skyld i dette som ikke er så alvorlig??
Minnie Mom Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Jeg vet ikke, men det var da veldig lavt.. Krysser fingrene for at det går bra.
Expat Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Det kan være mange grunner til slikt, det er bra hun er innlagt så de finner ut av det! Har man blødninger i tarmen kan man for eksempel ha det. Crohns og UC. Det er kjipt men ikke livsfarlig.
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2009 Men burde hun ikke ha hatt noe vondt i magen da?Hun har jo vært en del kvalm vet jeg,nei håper dette går bra. Vet dette bare blir synsing om noen skal henge seg opp i det.
alvis Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Jeg har hatt noen få pasienter med så lav blodprosent. Den ene hadde diare`i tilegg og fikk påvist kronisk tarmsydom (husker ikke vilken), en annen ung dame fikk påvist jernamngelanemi og skulle bare begynne på jerntbl mens den 3 dje var en gammel dame som fikk påvist kreft i tarmen ( hun hadde også hatt blodig avføring i flere uker). Det trenger alltså ikke være kreft. Krysser fingerene for svigerinnen din!
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2009 Det gjør jeg også. Hun får i hvertfall blodoverføring nå Så da gjenstår blodprøvesvar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå