Gå til innhold

Når pakker dere sykehus baggen?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har jeg kun tenkt litt på hva jeg skal putte i den foreløpig, men bør vel muligens gjøre tanker om til handling om ikke lenge... Er 14 dager til termin, så synes jeg har ett hav av tid (fødte i tillegg 15 dager over termin sist)..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pakket den for en mnd siden, termin i dag. Vet jo aldri når det skjer og hvor fort det kan skje. Tok heller ikke sjansen på å la samboeren min stå for pakkingen :-). Har tatt ut og lagt til ting etterhvert, men hovedsaklig var den pakket for en mnd siden.

Skrevet

Hei Marte! Med snuppa pakket jeg to mnd i forveien, alt var strøket og brettet så fint..hehe. Denne gangen føler jeg at alt er på etterskudd. Har heldigvis litt lengere igjen enn du, men merker kroppen begynner å stresse..heh. Rommene er jo snart ferdige,så må bare tenke positivt, men så kommer jo vasking og rydding etter det, så er jo ikke lett å være avslappet. Men fikk endelig ned det tøyet som snuppa ble hentet hjem i,ned fra loftet,og er nå i vaskemaskinen! Settet er gult, da en fra gammelt sa at å bringe ungen hjem i gult ville lykke og hell følge den personen:) Og jeg syns slikt er litt gøy!

Så hos meg,har jeg begynt så vidt! Kanskje alt går fortere denne gangen og da er det kanskje greit om alt er klart. En kan jo gå på overtid også, men er jo allikavel greit å få EN ting unnagjort:)

Skrevet

Hei suzy, og godt nytt år!:)

Godt vi er flere som er litt på etterskudd denne gangen!:)

Her (tror jeg) at vi har handlet inn det meste vi trenger av klær den første tiden, ellers gjenstår det å vaske klærne, sette opp og re seng, ordne vugga, montere opp stellebord, male rommet som storesøster skal ha osvosv......:) Skulle fødselen starte nå får mannen nok å gjøre mens vi er på sykehuset!:P

Skrevet

Jeg er førstegangs med termin om en uke. Klær og annet utenom toalettsaker har vært ferdigpakket i ca en uke.

Skrevet

Har termin om tre uker og har planer om å pakke den i løpet av et par dager. Hentesettet og bilsete står klart, men må få pakket ned mine saker. Stoler ikke på at mannen min får med seg det som trengs om fødselen plutselig skulle sette i gang...

Skrevet

Jeg hadde bagen klar for noen uker siden. Har 4 uker til termin. Men jeg har alltid vært en sånn føre var type. Tilfelle behov for innleggelse tidligere eller noe, så ville jeg ikke vente til siste liten. Alt som mangler nå er linsevæsken og sminken.

Skrevet

Termin om 11 dager, har ikke pakket noe enda. Ikke tatt opp klærene som må vaskes før hun kommer, og ingenting er klart=(

Sånn går det når man venter for lenge, og siste måneden går med til vondter og sykdom....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...