Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er av de som går ut å starter bilen hver morgen så lenge det er is på bilen... Går inn igjen og henter snuppa..Ut å skraper..

Hvis jeg ikke gjør det blir jeg sittende i bilen til det er mulig å se ut av frontruta alikevell..så bilen vår blir stående på, enten med eller uten oss inni...

Vi har en eldre bil og det er ofte dogg eller is inni...

JEg er et miljøsvin...

Og ikke be meg om å ta bussen eller parkere i garasjen... For det er ikke en mulighet..

Skulle gjerne hatt garasje og ny bil jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vist værre med sigaretter.

Skrevet

Da jeg hadde gammel bil med samme problemet hadde jeg et håndkle på frontruta, inni og utenpå. Det løste det problemet, kun noen få minutter med dugg.

Skrevet

Tror jeg har latt bilen stå på tomgang 2-3 ganger denne vinteren, og i går måtte naboen bry seg. Att på til var han feig og ikke sier i fra til meg heller, men bare skrur av tenninga.

I morres måtte jeg sitte i bilen og vente litt pga. dugg innvendig på rutene. Da forventet jeg at naboen skulle komme løpende.

Nå har jeg funnet frem reservenøkkelen så neste gang jeg må la den stå og gå litt uten at jeg kan sitte i bilen, så låses bilen.

Skrevet

Teline:

HVordan får du til å feste håndkle på innsiden av ruta? Skjønner utenpå .... :-)

Skrevet

Jeg er et av miljøsvina jeg også inntil vi får garasje en dag....starter bilen før jeg kler på unga jakka og skoa....har ny bil med miljøfilter, så faktisk så forurenser det noe mindre om den får stå litt på tomgang å varme seg enn om jeg kjører avgårde med kaldmotor...

Men ingen naboer blir plaga av det her....ikke tettbebygd strøk...

Kan ikke ha motorvarmer når bilen står ute, må da ha enten ledninga i klem eller et åpent vindu...ikke pokker om jeg vil ødelegge nybilen med det...men når garasjen er bygd så blir det full pakke...hater å sette meg inn i iskald bil. Kan få blærekatarr av sånt jo!

Skrevet

OM folk starter bilen på tomgang i grisgrendte strøk så bryr det meg ikke (om vi da ikke tenker på miljøhensynet) MEN å starte bilen rett utenfor døren i et tett nabolag er en uting...

Her hvor jeg bor har vi to familier som starter bilen sånn ca i halv syv tiden og lar den stå på tomgang i 20 min!! TYVE MINUTTER!! Hyggelig å våkne til:o/

Eller en annen nabo som alltid skal bruke snøfreseren sin i halv ett tiden på natten - han møter meg i morgenkåpen neste gang det kommer snø!

Skrevet

Vi har nok også blitt noen miljøsvin. Vi har en diselbil som ikke har blitt noe glad i vinteren. Den trenger noen minutter før motoren går som den skal. Ungene kikker bare rart på oss når vi prøver å kjøre før den har fått de minuttene på seg, for da bråker og hopper bilen så rart. "stakkars bilen"

Motorvarmer ønsker jeg meg, men da må vi ha elektriker til å få kontakt ute. Og før det så må vi evt skifte hele det elektriske anlegget inne, så blir ikke denne vinteren nei.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...