Gå til innhold

Mamma er "frisk" :o) endelig gode nyheter!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

rett før jul fikk vi beskjed om at mamma har brystkreft. det kom som ett sjokk på oss alle sammen. hun har gått til mammografi en gang i året, og i fjor var det ingen ting. på ett år hadde det blitt ganske mye kreft, og under operasjonen hadde de funnet spredning til lymfene... synes det er så rart at hun har ikke vært syk, hatt vondt osv... ville trodd man var syk når man er syk, liksom...

jeg synes hun har tatt dette veldig fint selv, vært positiv og flink til å trene opp armen igjen osv. jeg har ikke merket at hun har forandret seg noe psykisk, selvom hun har det vondt til tider og tenker mye.

i dag var hun på kontroll, og de har IKKE funnet noe mer spredning, så det er borte!!! nå er hun "frisk" igjen :o)

cellegift og stråling må til, og det er synd at hun må bli syk for å bli frisk igjen, men så lenge vi har fått gode nyheter i dag går det bra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo helt fantastisk!!! Ingenting er bedre enn det!

Mammaen min ble nesten syk da Ida var nyfødt, hun ble også operert og strålet. Snart 4 år siden, og hun har fremdeles vondt i armen innimellom. Men så klart - det er mye bedre enn alternativet!!

Skrevet

Så bra, gratulerer!!

Skrevet

så godt å høre da!!

Skrevet

Det vil jeg kalle en av de flotteste julegavene :o)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...